אינפינידום הישראלית חושפת: מערכת הגנה לכטב״מ מפני חסימות

ה-GPSdome 2 החדשה של אינפינידום מיועדת להגן על פעולת הכטב״מ מפני ניסיונות שיבוש | המערכת פועלת על ידי ניתוח הפרעות RF בסביבה בשילוב דפוסי אנטנות מרובים כדי ליצור ולכוון באופן דינמי שלושה איפוסים בכיוון אות עוין

תמונה: אינפינידום

חברת אינפינידום (Infinidome) חושפת מוצר חדש להגנה על כטב״מ מפני ניסיונות שיבוש. ה-GPSdome 2 מספק הגנה בו-זמנית בתדר כפול משלושה כיווני שיבוש. המערכת רלוונטית גם לכלי רכב יבשתיים מאוישים ובלתי מאוישים.

ה-GPSdome 2 החדשה של אינפינידום מיועד להגן על נכסים קריטיים למשימה בסביבות מאתגרות GPS בצורה יעילה וחסכונית. כמערכת - שהחברה מגדירה אותה כקטנת-מימדים (משקל של 500 גרם ובגודל 87x91x61.55 מ"מ) - מתאימה לחימוש משוטטים וכן לרחפנים ולכטב"מים קטנים, מגבירה את הגמישות תוך הארכת זמן המשימה ומספקת החזר להשקעה גבוה.

המערכת מתאימה כמעט לכל מקלט GNSS וכן לאנטנות GNSS אקטיביות סטנדרטיות, כלומר ניתן לשלב אותה במערכות GPS קיימות או בקווי מוצרים חדשים, מאוישים או בלתי מאוישים. 

המערכת פועלת על ידי ניתוח הפרעות RF בסביבה בשילוב דפוסי אנטנות מרובים כדי ליצור ולכוון באופן דינמי שלושה איפוסים בכיוון אות עוין. המערכת מספקת גם לפלטפורמה ולרשת ה-C2 שלה מודיעין וניתוח בזמן-אמת מבצעיים על התקפות GPS שהיא מזהה בשטח.

עומר שרר, מנכ"ל אינפינידום אומר, "אנו גאים להציג את הפתרון האחרון שלנו להגנה על כטב"מים קטנים-בינוניים וכלי רכב קרקעיים מפני חסימת GPS . עם יתרון ה C-SWaP של המערכת שלנו (מחיר, גודל, משקל וצריכת אנרגיה) , יחד עם יכולות הגנה על שני תדרים מפני חוסמים מרובים, אנו משוכנעים שפתרון זה יהיה הצלחה מרובה."

לדברי החברה, המערכת כבר נבחרה על ידי קבלן ביטחוני מוביל בישראל לשילוב עם הפלטפורמות שלהם.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית