קטין בן 15, תושב המרכז, הואשם בהטרדות מיניות ביישמון "דיסקורד"

הנאשם התכתב עם קטין כבן 9, וקיבל ממנו במרמה, את פרטי ההתחברות לחשבונו בדיסקורד ולאחר מכן גרם לו לבצע מעשים מינים שונים בעצמו

bigstock

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד קטין (15), תושב המרכז, בגין עבירות מין חמורות שביצע בשלושה קטינים באמצעות האינטרנט ויישמון "דיסקורד".

על-פי כתב האישום שהגישה עו"ד סתיו גרוסמן, במהלך חודש אוגוסט 2022, התכתב הנאשם עם קטין כבן 9, וקיבל ממנו במרמה, את פרטי ההתחברות לחשבונו בדיסקורד. לאחר מכן, איים הנאשם על הקטין כי יחדור לחשבונו של הקטין וימחק אותו, אלא אם הקטין יבצע מעשים מינים שונים בעצמו, ויאפשר לנאשם לצפות בו.

בעקבות איומיו של הנאשם, נענה הקטין לדרישותיו וביצע מעשים מיניים שונים, תוך כדי שהנאשם צופה בו באמצעות שיחת וידאו ומבצע צילומי מסך. לאחר, נכנס הנאשם לחשבונו של הקטין בדיסקורד, שלח את התמונות שצילם למשתמשים שונים, וכתב בשמו של הקטין כי בכוונתו להתאבד.

בנוסף, הנאשם התכתב עם שני קטינים נוספים, וביקש מהם שיראו לו את איבר מינם. במסגרת התכתבויות אלה, הבטיח הנאשם לקטין אחד כי בתמורה לכך הוא יסייע לו בהתמודדות מול משתמשים אחרים אשר מציקים לו בדיסקורד; ואילו על הקטין השני איים על  שבמידה ולא יראה לו את איבר מינו, הוא יתאבד.

הפרשה נחשפה בעקבות פניות שהתקבלו במוקד 105 של המשרד לביטחון פנים והמשטרה, המיועד לטיפול בדיווחים על פגיעות כלפי קטינים ברשת, כאירוע אובדנות. בהמשך הועבר התיק לטיפול בידי יחידת החקירות של יחידה 105 בלהב 433 במשטרת ישראל, תוך ליווי של מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית