MindCET מבית מטח מקימה פעילות בירוחם ורוצה לגדול ל-200 אנשי פיתוח

אבי ורשבסקי מנכ"ל MindCET: ״שואפים להכפיל את מספר העובדים במתחם במהלך השנה הקרובה, ולהגיע לכ200 אנשי פיתוח בטווח של שלוש השנים הקרובות. ״

בתמונה מימין לשמאל: יוסי בידץ- מנכל מטח, קרין מאייר רובינשטיין מנכ"לית- איגוד הגג הישראלי של התעשיות המתקדמות,  אבי ורשבסקי מנכ"ל מיינדסט, וטל אוחנה ראשת ירוחם. קרדיט צלם: ספי שלווין

במסגרת ציון עשר שנות פעילות של MindCET - זרוע החדשנות של מטח- המרכז לטכנולוגיה חינוכית, הושק "פארק תעשיית האד-טק" הישראלי בירוחם, המאפשר ליזמים, מפתחים, אנשי טכנולוגיה וחינוך- אקוסיסטם מקצועי, חיי קהילה מלאים, ואיכות חיים של המדבר והנגב.

שתי חברות משמעותיות כבר בחרו להקים את מרכז הפיתוח שלהן בפארק הד-טק בירוחם, הראשונה זו מטח - המרכז לטכנולוגיה חינוכית ארגון האם של MindCET שבחר להקים בירוחם את מרכז הפיתוח ולצידו חברת thrive DX. 

MindCET בשיתוף תנועת אור, יקדמו הקמת תשתיות אזרחיות הכוללות חבילה של דיור, תעסוקה, חיי קהילה ועוד. המטרה היא לאפשר ליזמים מפתחים ואנשי טכנולוגיה לקיים חיי קהילה מקצועיים וחברתיים מלאים, באזור נקי ופתוח בנגב.

אבי ורשבסקי מנכ"ל MindCET: ״המטרה היא להאיץ פיתוח פתרונות טכנו פדגוגיים פורצי דרך, ולשנות האופן שבו ילדים, מורים והורים חווים את בית הספר ואת חווית הלימוד. אנו שואפים להכפיל את מספר העובדים במתחם במהלך השנה הקרובה, ולהגיע לכ200 אנשי פיתוח בטווח של שלוש השנים הקרובות. ״

יוסי בידץ מנכ"ל מטח: "העשור החולף ביסס את מטח ו- MindCet כמובילי קהילת ה-EdTech בישראל ושותפים מיוחדים גם בקהילה הבינלאומית.  באמצעות הקמת קרן ייעודית, מטח תעמיק את השקעותיה במיזמים טכנולוגיים כמשקיע עוגן. ״

אבני הדרך המרכזיות של MindCET  ראשית  ב- 2012 בפעילות צנועה של האקסלרטור בתחומי ה- ed-tech ובמהלך השנים צמחה וקידמה חברות בחממה. MindCET פועל במודל היוצר מעורבות עמוקה של המשתמשים, מורים, תלמידים ובתי ספר בתהליכי הפיתוח, בהקשר הזה ירוחם וישובי הנגב המזרחי מהווים שותפי פיתוח חשובים.  

בין המיזמים שצמחו ב- MindCET ניתן למנות את קוד מנקי-CodeMonkey שנמכרה ב 2018 לחברה סינית ציבורית. Cybint: סביבה לחינוך והכשרה בתחום הסייבר ואבטחת המידע. פלתורה: משחק לפיתוח חשיבה חישובית ופתרון בעיות, וConnecTeam ללמידה ותקשורת פנים ארגונית.

ב- 2013 יזם ורשבסקי את התחרות הבינלאומית GESA AWARDS שצמחה להיות תחרות הסטרטאפ הגדולה בעולם בתחום האדטק . בתחרות של 2021 השתתפו 1300 סטארטאפים  מ136 מדינות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית