ראדא: מעל ל-29 מיליון דולר הזמנות חדשות ברבעון הראשון של 2022

מעל ל-95% מסך ההזמנות שהתקבלו הן עבור המכ"מים הטאקטיים מבוססי התוכנה של ראדא לשימוש במערכות הגנה אקטיבית

Photo by Capt. Jordan Allen
 

ראדא, יצרנית מכ"מים טקטיים מבוססי תוכנה לכוח המתמרן, מדווחת כי קיבלה הזמנות חדשות בהיקף של מעל ל-29 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2022. ההזמנות החדשות שהתקבלו מייצגות גידול של יותר מ-22% בהשוואה לרבעון המקביל של 2021.

מעל ל-95% מסך ההזמנות שהתקבלו הן עבור המכ"מים הטאקטיים מבוססי התוכנה של ראדא לשימוש במערכות הגנה אקטיבית (APS), כלי טיס בלתי מאוישים, הגנה אווירית לטווח קצר (SHORAD) ופתרונות הגנה נקודתיים לבסיסים ומתקנים אסטרטגיים. 80% מההזמנות התקבלו מהשוק האמריקאי, והיתר משווקים גלובאליים אחרים.

דב סלע, מנכ"ל ראדא מסר: "סיימנו את שנת 2021 עם יחס הזמנות למכירות (book-to-bill) גבוה במעט מ-1, יחס שנמוך מהציפיות שהיו לנו. אי העברת התקציב בארה"ב והמשך התקצוב על סמך השנה הקודמת, אשר נמשכו כמעט 6 חודשים והסתיימו ב-11 במרץ שנה זו, היו הגורמים העיקריים לירידה היחסית בהזמנות החדשות בארה"ב במהלך תקופה זו והשפיעו גם על ההכנסות שלנו בשנת 2021.

״אולם, החל מסיום מצב זה אנו חווים מומנטום מחודש בקבלת הזמנות חדשות בארה"ב, שמהווה את השוק העיקרי שלנו, וצופים כי ההשהיות בהזמנות ובהכנסות שיגרמו כתוצאה מאי העברת התקציב יפוצו במהלך המשך שנת 2022.

״לאור המומנטום החיובי, ולצד הצרכים המודגשים למכ"מים מתוצרתנו למען אפשור פתרונות להגנה אווירית והגנה אקטיבית כפי שבאים לידי ביטוי במלחמה הנוכחית והמתמשכת באוקראינה, אנו מאשררים את תחזית ההכנסות שלנו למעל ל-140 מיליון דולר בשנת 2022."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית