ארה״ב: מטוס התדלוק האווירי KC-46 ה-50 במספר נמסר לחיל האוויר
המתדלק החדש מוגדר כמטוס רב-שימושי כיוון שהוא יכול לתדלק מטוסים באוויר ולשמש כמטוס נוסעים, מטען ופינוי נפגעים
דן ארקין
| 15/11/2021
חברת בואינג מסרה לחיל האוויר של ארה"ב את מטוס התדלוק המתקדם KC-46 ה-50 במספר, וצי מטוסי התדלוק ישרת עתה חמישה בסיסים של חיל האוויר האמריקני.
KC-46 PEGASUS הוא מטוס התדלוק שנבחר עבור חיל האוויר הישראלי, ואמור להגיע לארץ בעוד כמה שנים.
המתדלק החדש מוגדר כמטוס רב-שימושי כיוון שהוא יכול לתדלק מטוסים באוויר ולשמש כמטוס נוסעים, מטען ופינוי נפגעים. מלבד אספקת 50 מתדלקים לחה"א ארה"ב נמסרו כבר ראשוני המטוסים מסוג זה לחיל האוויר של יפן.
פיקוד הניידות של חיל האוויר העניק למטוסי דרגת כשירות שלישית, המאפשרת לתדלק באוויר מטוסי קרב F-16 ו-F-15. עכשיו יכולים המטוסים לתדלק באוויר 60 אחוזים מכלי הטיס שמקבלים דך קבע שירותי תדלוק באוויר מפיקוד התובלה של חה"א האמריקני.
המתדלק החדש מוגדר כמטוס רב-שימושי כיוון שהוא יכול לתדלק מטוסים באוויר ולשמש כמטוס נוסעים, מטען ופינוי נפגעים
חברת בואינג מסרה לחיל האוויר של ארה"ב את מטוס התדלוק המתקדם KC-46 ה-50 במספר, וצי מטוסי התדלוק ישרת עתה חמישה בסיסים של חיל האוויר האמריקני.
KC-46 PEGASUS הוא מטוס התדלוק שנבחר עבור חיל האוויר הישראלי, ואמור להגיע לארץ בעוד כמה שנים.
המתדלק החדש מוגדר כמטוס רב-שימושי כיוון שהוא יכול לתדלק מטוסים באוויר ולשמש כמטוס נוסעים, מטען ופינוי נפגעים. מלבד אספקת 50 מתדלקים לחה"א ארה"ב נמסרו כבר ראשוני המטוסים מסוג זה לחיל האוויר של יפן.
פיקוד הניידות של חיל האוויר העניק למטוסי דרגת כשירות שלישית, המאפשרת לתדלק באוויר מטוסי קרב F-16 ו-F-15. עכשיו יכולים המטוסים לתדלק באוויר 60 אחוזים מכלי הטיס שמקבלים דך קבע שירותי תדלוק באוויר מפיקוד התובלה של חה"א האמריקני.