חברת Imvision נבחרה להצטרף למעבדת החדשנות של מאסטרקארד ו-ENEL X

החברה פיתחה פלטפורמת אבטחה לכל מחזור החיים של API, המסייעת לצוותים לאכוף ביעילות את תקני האבטחה בכל רחבי הארגון

מייסדי חברת Imvision. צילום: יח״צ, באדיבות החברה

ה-FinSec Lab, מעבדת החדשנות שהוקמה לאחרונה על ידי מאסטרקארד ו-ENEL X, בחרה בחברת הסייבר Imvision להצטרף לשורות המעבדה. המעבדה זכתה במכרז שערכה רשות החדשנות בשיתוף עם משרד האוצר, ה - CERT הפיננסי ומערך הסייבר הלאומי,

חברות שעוברות טרנספורמציה דיגיטלית מואצת, מוצאות עצמן מאמצות ממשקי API נרחבים. על פי גרטנר, שוק ניהול ממשקי API הוערך ב-2020 ב-2.1 מיליארד דולר, וגדל בקצב של 30% בשנה. הדבר גורם לצוותי הסייבר בארגון להתמודד עם שלל ממשקי API, ללא בקרות נאותות על הנתונים, הפונקציונליות והשימוש בהם וללא הבנה של החשיפה והסיכון שממשקים אלו מייצרים.  

Imvision מסייעת לצוותי האבטחה בארגון להתאים את אסטרטגיית אבטחת היישומים שלהם למציאות חדשה זו של ארכיטקטורות API. דרך הטמעת הפתרון של Imvision הארגון מקבל נראות API מלאה מה שמאפשר לו לזהות התקפות על הלוגיקה העסקית של האפליקציות והמלצות אוטומטיות לתיקון במטרה לשלוט טוב יותר בחולשות לאורך מחזור החיים של האפליקציה.

Imvision היא פלטפורמת אבטחה לכל מחזור החיים של API,  המסייעת לצוותי האבטחה לאכוף ביעילות את תקני האבטחה של API בכל רחבי הארגון.

כיום, 80% מהעסקים כבר מפרסמים ממשקי API ללקוחות ולשותפים, המציעים פונקציות מגוונות, שנבנו על ידי צוותים שונים למקרי שימוש שונים, במספר פלטפורמות. היקף, קנה המידה והקצב של פרסום ממשקי API ציבוריים רק ממשיך להתעצם, כאשר הטרנספורמציה הדיגיטלית תייצר ממשקי API חשובים יותר מבחינה עסקית מכיוון שארגונים מסתמכים עליהם יותר ויותר לצורך חוויית לקוחות ומוניטיזציה.

שרון מנטין, המנכ״ל ואחד ממייסדי החברה, מציין כי "בעולם שבו ממשקי ה- API הם המרקם החדש של יישומים וקישוריות נתונים, אנו בטוחים כי ההצטרפות למעבדת החדשנות בתחומי הפינטק והסייבר תקדם עוד יותר אבטחה מלאה של API למחזור החיים בארגונים. אנו שואפים לקחת גישה זו לשלב הבא, ולסייע לתעשייה הפיננסית להיפתח ולספק חוויות חדשות וערך ללקוחות מבלי להיות פגיעים".

סידני גוטסמן, מנכ"ל המעבדה, מברך על הצטרפותה של Imvision למעבדה ומציין כי "הגנה על ממשקי API, הנמצאים בליבת יישומים רבים בעולם הדיגיטלי, חשובה לאין ערוך נוכח האיומים החדשים ועל כן הנגשה של פתרונות מהסוג הזה תסייע לחברות רבות למנוע פרצות אבטחה בממשקים אלה".

מעבדת החדשנות מאפשרת לסטרטאפים, מתחומי הסייבר והפינטק, שנמצאים בשלבי POC, לפתח ולבחון את מוצריהם בסביבה מקצועית אשר נתמכת על תשתיות מתקדמות וידע רב.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית