מאסטרקארד תתחיל להציע תשלומים במטבעות וירטואלים 

מאסטרקארד ו-Bakt הכריזו על שותפות כדי להקל על סוחרים, בנקים וחברות פינטק בארה"ב לאמץ ולהציע מערך רחב של פתרונות ושירותי קריפטוגרפיה

bigstock

מאסטרקארד ו-Bakt הכריזו על שותפות כדי להקל על סוחרים, בנקים וחברות פינטק בארה"ב לאמץ ולהציע מערך רחב של פתרונות ושירותי קריפטוגרפיה. צרכנים, בתורם, יחוו גישה מורחבת לאקוסיסטם של הנכסים הדיגיטליים.

Bakkt מרחיב את המערכת האקולוגית של מאסטרקארד של שותפי מטבעות קריפטוגרפיים המאפשרת Crypto-as-a-Service, המספקת גישה מהירה ליכולות של מטבעות קריפטוגרפיים. 

באמצעות הכוח של רשת מאסטרקארד ופלטפורמת הנכסים הדיגיטליים המהימנים של Bakkt, שותפי מאסטרקארד יוכלו להציע פתרונות קריפטו. אלה כוללים את היכולת של צרכנים לקנות, למכור ולהחזיק נכסים דיגיטליים באמצעות ארנקי משמורת המופעלים על ידי פלטפורמת Bakkt והנפקה יעילה של כרטיסי חיוב קריפטו וכרטיסי אשראי ממותגים.

מאסטרקארד גם תשלב קריפטו בפתרונות הנאמנות שלה, מה שיאפשר לשותפיה להציע מטבעות קריפטוגרפיים כתגמולים וליצור משתנה בין נקודות נאמנות לנכסים דיגיטליים אחרים. 

המשמעות היא שצרכנים יכולים להרוויח ולבזבז תגמולים במטבעות קריפטוגרפיים במקום בנקודות נאמנות מסורתיות ולהמיר בצורה חלקה את אחזקות הקריפטו שלהם כדי לשלם עבור רכישות. 

"מאסטרקארד מחויבת להציע מגוון רחב של פתרונות תשלום המספקים יותר מבחר, ערך והשפעה", אמרה שרי היימונד, סגנית נשיא בכיר, שותפויות דיגיטליות במאסטרקארד. "יחד עם Bakkt, אנו לא רק נעצים את השותפים שלנו להציע תמהיל דינמי של אפשרויות נכסים דיגיטליים, אלא גם נספק חוויות צרכניות שונות ורלוונטיות."


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית