21 חברות ישראליות נבחרו להשתתף בתכניות Soft-Landing בטייוואן

החברות המשתתפות יאיצו את הפעילות שלהן בטייוואן, שש מהן כבר חתמו על הסכמי הפצה וניסויים קליניים

נציגי החברות שנבחרו להשתתף בתכנית ונציגי השותפים של התכנית בישראל. צלמת: נטי לוי

חברת i2i הטייוואנית, שהקימה ומנהלת אקו-סיסטם טכנולוגי התומך ומקשר בין בעלי עניין בתחום החדשנות בטייוואן, הודיעה על 21 חברות ישראליות שנבחרו להשתתף השנה בשלוש תכניות ייעודיות להאצת הפעילות שלהן באקוסיסטם של טייוואן. כלכלת טייוואן שמציגה נתוני צמיחה לשנת 2021 בקצב המהיר ביותר מזה עשור, מהווה שוק יעד משמעותי לחברות הישראליות עם דגש על תחומי הטכנולוגיה.

חברת i2i פועלת בישראל זו השנה השנייה עם תכנית החדשנות IP2 LaunchPad, משיקה כעת שתי תכניות נוספות עבור החברות הישראליות, אחת לבוגרות המחזור הראשון ולחברות ישראליות בוגרות שמעוניינות לחדור לשווקים חדשים, והשנייה הפועלת בשת"פ עם סטארטאפ ניישן סנטרל ומתמקדת בתחומי הקיימות. שלוש התכניות פועלות במרכז החדשנות Startup Terrace, אשר נתמך על-ידי מינהל החברות הקטנות והבינוניות של משרד הכלכלה בטייוואן.

התכניות מספקות לחברות הישראליות ממשק ייחודי לאקוסיסטם בטייוואן. על השותפים נמנים בכירים ממשרד הכלכלה והמסחר בטיוואן, ארגון תעשיית ה-BIO, חברות ענק כמו אייסר, אדוואנטק, סיסקום, האוניברסיטה ללימודי רפואה בטייפה (TMU), רשת בתי חולים ואקסלרטור שואו-צ'ואן מדיקל, בית החולים צ'אנג גונג, ומשקיעים כמו China Development Financial, FORMED ועוד. בנוסף, החברות הישראליות מקבלות תמיכה ומימון להקמת מרכז פעילות מקומי. החברות זוכות לליווי עסקי ובינתרבותי גם בישראל.

תהליך בחירת החברות שהחל לפני כחצי שנה כבר הניב לחברות הישראליות המשתתפות שישה הסכמים להפצה ולניסויים קליניים. החברות שחתמו על הסכמי הפצה כוללות את אונווגו (Onvego), מפתחת פלטפורמה ליישום פתרונות דיבור למכשירים ואפליקציות; חברת InCyber המתמקדת בתחום הסייבר סקיוריטי, חברת סלווייז (Cellwize) המפתחת פלטפורמת תוכנה לניהול אופטימלי של רשת סלולרית, OutSense המתמחה בבריאות דיגיטלית; קאוליטיליין (Quality Line ) המספקת תוכנה לאנליזה לשיפור יעילות הייצור,וחברת Fairtility המפתחת פתרונות בינה מלאכותית ובביג דאטה להגדלת היעילות של הפריה חוץ גופית.

מר הו צ'ין-צ'אנג, מנכ"ל מינהל החברות הקטנות והבינוניות (SMEA) של משרד הכלכלה (MOEA) בטיוואן, מסר: ״במהלך החודשיים האחרונים אזורים בטייוואן נכנסו לסגר בשל התפשטות נגיף הקורונה באי, אבל הצוותים של התכנית המשיכו לעבוד במלוא המרץ כדי לקדם את שיתופי הפעולה ואת הפעילויות של החברות הישראליות. אנחנו ממשיכים את המומנטום של הצלחת התכנית משנה שעברה ורואים כיצד האקוסיסטם בישראל והאקוסיסטם בטייוואן משלימים זה את זה ומייצרים הצלחות עסקיות וטכנולוגיות"

הנספח הכלכלי של טיוואן בישראל, מר סטנלי צ'ו-אן צ'נג: ״טייוואן וישראל פועלת בשיתוף פעולה שנים רבות וחתומות על הסכמים רבים החל מתחומי הבריאות, החקלאות, הגנת הסביבה ועד תחומי האנרגיה, טכנולוגיות מים וטכנולוגיות מידע ותקשורת. החדשנות הישראלית ידועה בכל העולם ואני שמח על הרחבת הפעילות המשותפת ויצירת שיתופי פעולה בתחומי החדשנות״.

"אני מאמין שתוכנית IP² Launchpad משקפת לא רק את האינטרס ההדדי של שיתוף פעולה בתחומי החדשנות והטכנולוגיה בין טייוואן לישראל, אלא גם את הפוטנציאל הגדול לקשר ושותפות ארוכי טווח בין אנשים משני הצדדים. התכנית Launchpad של IP² בונה בסיס איתן ומחויבות חזקה לעתיד, וזו המשימה המשותפת שלנו להמשיך ולהרחיב את הקשרים. " אמר מר עומר כספי, מנהל משרד הכלכלה והתרבות של ישראל בטייוואן

לרשימת החברות הישראליות השותפות בתכנית https://www.startupterrace.com/2021-team

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית