משטרת ישראל: הפוסט ברשתות אודות ירי בגורים הנו שקרי

בתחילת השבוע התקבלה תלונה במשטרת ישראל אודות אירוע מזעזע של ירי בגור כלבים בגזרת אשקלון, אך החקירה העלתה כי מדובר בסיפור בדוי על רקע מניעים אישיים

BIGSTOCK/Copyright: marphotography

חקירה מורכבת ומהירה של משטרת ישראל העלתה כי הפוסט שהועלה בתחילת השבוע אודות ירי בגורי כלבים בדרום, הינו שקרי וכי האירוע מעולם לא התקיים. מפיצת המידע השקרי, בחורה בשנות ה-20 לחייה מהמרכז, עוכבה לחקירה, בסיומה שוחררה והחומרים בעניינה יועברו למשטרה הצבאית.

בתחילת השבוע התקבלה תלונה במשטרת ישראל אודות אירוע מזעזע של ירי בגורי כלבים בגזרת אשקלון. המשטרה פתחה בחקירה אינטינסבית, תוך השקעת אמצעים רבים לאיתור המעורבים לרבות הקרבנות שנחשפו למחזה הקשה. היחידה החוקרת איתרה את אחת הקרבנות, חיילת אשר סיפרה כי הגיעה לאחד מהיישובים הסמוכים לאשקלון ביחד עם מפקדה על מנת לקחת גורים חולים. לדבריה, בעל הכלבים סירב להעבירם ללא תמורה כספית, ואז הוציא לדבריה נשק וירה בהם למוות.

עם התפתחות בחקירה עלה כי היא מדובר בסיפור בדוי על רקע מניעים אישים. בסיומה, יועברו החומרים למצ"ח להמשך טיפול. מהמשטרה נמסר כי היא ״תשקיע את כל המשאבים להילחם בתופעת ההתעללות בבעלי חיים ולמצות עם החשודים את הדין. עם זאת, תפעל להעמיד לדין כל גורם אשר ינסה לפגוע בעבודת המשטרה במסירת הודעות שקריות״.

הפוסט השקרי. קרדיט: דוברות המשטרה

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית