IWI USA מוציאה לשוק דור שני של רובה גליל אייס

בתצורה החדשה הזו ישנם שיפורים שמקורם במשובים-חוזרים של משתמשי הרובה
 

באדיבות חברת iwi

האתר האמריקאי Thefirearmblog.com מדווח כי חברת IWI USA הוציאה היום (רביעי) לשוק גרסה חדשה של רובה גליל אייס (Galil ACE), דור 2. בתצורה החדשה ישנם שיפורים שמקורם במשובים-חוזרים של משתמשי הרובה. אכן, לרובה יש מספר מאפיינים שרוב המשתמשים יעריכו את הוספתם והאתר סוקר אותם.

הדור השני של הגליל אייס זונח את מעטפת הקנה הפלסטית העגולה והקצרה ומאמץ מראה הרבה יותר אגרסיבי ומודרני דל מעטפת M-LOK מתכתית. כך גם הקנה נותר משוחרר במידה מסוימת ונוצר פוטנציאל לשיפור הדיוק בירי. העדכונים הנוספים ברובה קשורים למבנה ההדק ולנצרה. צורת הנצרה בדור השני שונה מזו שבדור הראשון ומאפשרת שחרור קצר יותר. קת הרובה המתקפלת מותאמת כעת במלואה  לרובי M4 והרובים מצוידים בקתות Magpul CTR עם מגבה.

כרגע, הדגמים שבהם הוכנסו השיפורים הם אלו שמשתמשים בתחמושת 5.56x45 מ"מ, 7.62x39 מ"מ ו-5.45x39 מ"מ. הקליבר האחרון הוצע כמהדורה מוגבלת בגליל אייס דור 1, אבל יהיה דגם סטנדרטי בדור השני. אורכי הקנים יישארו כפי שהיו 8.3 אינצ'ים ו-16 אינצ'ים ויתווסף אליהם קנה חדש באורך 13 אינצ'ים.

לדברי רונן חמודות, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת ,SK "החברה ממשיכה לפתח ולשדרג מוצרים מותאמים לשווקים השונים בדגש על מענה לצורך של הלקוח. החברה תמשיך גם בעתיד לפתח ולשדרג את שאר המוצרים בדגש על כלל השווקים האזרחיים והצבאיים על מנת להמשיך להיות מובילה בשוק הנק"ל העולמי".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית