ערכות הסבה חדשות לאקדחים מבית CAA USA

ערכות ההסבה מיועדות לאקדחי S&W. בנוסף, החברה חשפה שני אביזרים חדשים: שובר חלונות זכוכית וכידון

https://caagearup.com/product-tag/smith-wesson

האתר Ammoland.com מדווח כי חברת CAA USA הודיעה על השקת שלושה דגמים חדשים של ערכת ה-MCK עבור אקדחי S&W : MCK S&W Shield, MCK S&W M&P 4" ו-MCK S&W SDVE. בנוסף לדגמים חדשים אלו, החברה גם מגדילה את קו האביזרים שלה עם שתי תוספות חדשות: שובר חלונות הזכוכית של MCK וכידון ה-MCK (MCKBAYONET).

לדברי החברה, ערכת ה-S%W Shield הנה ערכה פופולרית ביותר בקרב נושאי נשק יומיומיים (EDC)  והיא הבחירה המועדפת על ידי סוכנויות אכיפת חוק כנשק גיבוי. CAA USA יצרה את ערכת ההסבה הדקה ביותר שנעשתה עד עתה.

עם מאפיינים כדוגמת מסילת פיקטיני עליונה עשויה מאלומיניום, מייצב מדור שני ותפס שחרור מחסנית, ערכת ה-MCK Shield היא אחת המהמוצרים הנמכרים ביותר של החברה, למרות שזה עתה הוצגה. גם לאקדח S&W  מפורסם נוסף, ה-M&P 4", יש כעת ערכת הסבה משלו. CAA USA כבר פיתחה בעבר את ערכת ההסבה MCK M&P עבור דגמי 3.6" ו-4.25" וכעת לדרישת הצרכנים היא מילאה את החלל עם המודל החדש של 4".

גם לדגם זה יש מסילת פיקטיני עליונה עשויה מאלומיניום, מייצב דור שני ותפס שחרור מחסנית. הדגם השלישי החדש הוא ה-MCK S&W SDVE. כאשר אקדח ה-S&W SD9VE הושק בשנת 2012, הוא הפך לאקדח המוסתר המועדף עם מתג ההגנה העצמית של סמית אנד ווסון. הערכה החדשה של CAA USA מתאימה הן לגרסאות ה-9 מ"מ והן ל-.40 S&W של דגמי ה-SDVE וגם לה יש מסילת פיקטיני עליונה מאלומיניום, מייצב דור שני ומתג שחרור מחסנית.

החברה מספרת כי בתחום האביזרים היא השיקה שני מוצרים שמשלימים את סדרת ה-MCK שלה. הראשון הוא שובר חלונות הזכוכית שאידיאלי למצבי חירום וקיצון. שובר חלונות זה העשוי מאלומיניום תעופתי, נצמד בקלות למעטה הקנה של ערכת ה-MCK ומותאם היטב לייעודים המבצעים של הערכה.

שובר החלונות יכול לעבוד עם סוגי ערכת ההסבה. הכידון (MCKBAYONET)  עשוי מאלומיניום תעופתי, אורכו 4 אינצ'ים והוא בעל גימור מלוטש בצבע שחור שאינו זוהר או מחזיר אור. ניתן להתקינו על תושבת הפנס בערכת ההסבה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית