מי צריך סיבים: מהירות רשת 5G בקוריאה מגיעה ל-691 מגהשנייה

דרום קוריאה הייתה המדינה הראשונה שמסחרה את 5G באפריל אשתקד. בסביבות 14% מסך 70 מיליון המנויים הסלולריים במדינה גולשים ב5G 

bigstock

מהירות רשת 5G בקוריאה מגיעה ל 691 מגה\שנייה. כך לפי פרסום של telanganatoday. מהירות ההורדה הממוצעת ברשת המהירה משלושת ספקיות הסלולר הגדולות במדינה SK טלקום, KT Corp ו- LG Uplus Corp עמדה על 690.47 מגה-ביט לשנייה (Mbps) במחצית השנייה של השנה, עלייה של 33.91 Mbps מהמחצית הראשונה.  כך על פי נתוני משרד המדע והתקשוב.

מהירות ההורדה הממוצעת המהירה ביותר של SK הייתה 795.57 Mbps, אחריה KT 667.48 Mbps ו- LG Uplus ב- 608.49 Mbps. מהירות ההורדה הממוצעת של 4G LTE במדינה הגיעה ל -153.1 Mbps, כרבע מהמהירות הממוצעת של 5G, כך מדווחת סוכנות הידיעות Yonhap. 

דרום קוריאה הייתה המדינה הראשונה שמסחרה את 5G באפריל אשתקד ובנתה במהירות בסיס משתמשים משמעותי של 5G. נכון לסוף אוקטובר, יש בסביבות עשרה מליוני מנויים ברשת זו. כ- 14% מסך 70 מיליון המנויים הסלולריים במדינה.  

הרשת, לעומת זאת, התמודדה עם בעיות איכות, כמו כיסוי מוגבל ומהירויות נמוכות מהצפוי, מה שגרם ליותר מחצי מיליון משתמשי 5G לעבור ל- 4G LTE עד אוגוסט השנה, על פי נציג הונג ג'ונג-מין מה- המפלגה הדמוקרטית השולטת. הדו"ח האחרון מצא כי איכות והנגישות של הרשת השתפרו לעומת המחצית הראשונה של השנה.

דרום קוריאה מציעה כיום את הגרסה הלא עצמאית של 5G, הדורשת תמיכה של 4G LTE. דרום קוריאה מכוונת לכיסוי 5G ארצי עד שנת 2022, ושלושת הספקים הגדולים הבטיחו להוציא עד 25.7 טריליון וון (24 מיליארד דולר) בסך הכל כדי לעדכן את תשתיות הרשת עד אותה שנה.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית