משטרת סאו פאולו רכשה תתי מקלע תוצרת B&T

בתתי מקלע אלה מדגם APC40 PRO נעשה שימוש בתחמושת 40 S&W, מה שמאפשר שיתוף של מחסניות בין היחידות השונות של המשטרה, שחלקן רכשו לאחרונה אקדחי ותמ"קי גלוק

צילום: מתוך אתר חברת B&T

חברת B&T, יצרנית שוויצרית-אמריקאית של כלי נשק קלים, הודיעה בשבוע שעבר כי זכתה במכרז של המשטרה הצבאית של מדינת סאו פאולו בברזיל לאספקת תתי מקלע APC40 PRO מתוצרתה. לדברי החברה, בתתי מקלע אלו נעשה שימוש בתחמושת 40 S&W, מה שמאפשר שיתוף של מחסניות בין היחידות השונות של המשטרה, שחלקן רכשו לאחרונה אקדחי ותמ"קי גלוק.

בנוסף לדגמי ה-APC40 PRO של B&T, המשטרה הצבאית בסאו פאולו תקבל גם משתיקי קול B&T tri-lug SMG  המיוצרים בארה"ב, וכן מחסניות גלוק ייחודיות של B&T בעלות 30 כדורים. שוטרי המשטרה הצבאית נחשבים מבחינה טכנית לאנשי צבא, אך מבצעים את השיטור הקהילתי, הסיור ואכיפת התנועה הרגילה שמשטרת העיר מבצעת לעתים קרובות.

הכוח מאורגן בצורה צבאית ומחולק לגדודים. יותר מ-100,000 שוטרים פרוסים ברחבי מדינת סאו פאולו, כמו גם ב-40 הערים והעיירות באזור סאו פאולו רבתי. יוזכר כי בסוף חודש נובמבר, דווח בישראל דיפנס כי חיל האוויר האמריקאי רכש תתי מקלע APC9K מתוצרת B&T עבור אנשי הביטחון של החיל, ושנה וחצי לפני כן רכש גם הצבא האמריקאי רובים מדגם זה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית