CAA USA מציגה ערכות הסבה לאקדחי גלוק וספרינגפילד ארמורי

החברה מרחיבה את קו ערכות ההסבה לאקדח (MCK) שלה לאחר שלפני מספר שבועות חשפה את ערכת ההסבה לאקדח מתוצרתה עבור אקדחי גלוק 17 ו-19 פולימרים מתוצרת חברת Polymer80
 

thefirearmblog

האתר Thefirearmblog.com מדווח כי חברת CAA Gear Up האמריקאית ממשיך להרחיב את קו ערכות ההסבה לאקדח (MCK) שלהם. לפני מספר שבועות החברה חשפה את ערכת ההסבה לאקדח מתוצרתה עבור אקדחי גלוק 17 ו-19 פולימרים מתוצרת חברת  Polymer80וכיום היא מציגה את התוספות האחרונות למשפחת MCK - שלדה המיועדת למגוון אקדחים מתוצרת Springfield Armory וכן לאקדחי גלוק מהדגמים G43, G43X  ו-G48.

האתר מציין כי ערכת ההסבה  MCK של CAA עבור דגמי הגלוק המדוברים היא בעלת עיצוב רזה יותר המותאם למידות של אקדחי גלוק אלו בעלי מחסנית-טור-אחד. זוהי, למעשה, שלדת ה- MCK הראשונה אי פעם המיוצרת לאקדח מחסנית-טור-אחד. זוהי גם שלדת  דור 2 המיועדת לשאת כוונות ומשתיקי קול בקוטר של עד  1.38 אינץ'. 

לערכת ההסבה לאקדחי ספרינגפילד ארמורי יש שתי גרסאות. גרסה אחת מיועדת לאקדחי ספרינגפילד ארמורי בקליבר 9 מ"מ או .40 S&W והגרסה השנייה תואמת לדגמי אקדחי ספרינגפילד ארמורי בקליבר  .45 ACP  ו-10 מ"מ אוטומטי. ערכות אלה נשלחות עם אביזרים הדרושים להתאמתן לדגמים שונים של אקדחי ספרינגפילד ארמורי.

בהקשר זה יוזכר שוב הריאיון שנערך בתחילת חודש יולי עם משה עוז, הבעלים של חברת CAA Israel. חברת CAA היא המפתחת של מוצר הסבת האקדח "רוני" והיא בעלת הפטנט עליו. בשנים האחרונות התנהלו מאבקים משפטיים על הבעלות על החברה וחברות-הבת שלה. בפשרה שהושגה חזרה הבעלות המלאה על חברת CAA ישראל לידי משה עוז ולטענתו כחלק מהפשרה הוא הסכים כי CAA USA תמשיך לייצר ולשווק את ערכת הסבת האקדח המדוברת. עוד ציין עוז בריאיון כי הקים בארה"ב חברת שיווק בשם  CAA אמריקה שמטרתה מכירות מוצרי החברה בשוק האמריקאי כולל מכירות מקוונות.

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית