פורד ומובילאיי מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן

יציעו יכולות משופרות בכלי רכב וטכנולוגיות מבוססות-מצלמה למניעת התנגשויות כגון מערכת שמירת נתיבים, בלימת חירום אוטומטית ובקרת שיוט סגלתנית

צילום: יח״צ פורד

יצרנית הרכב פורד משתפת פעולה עם מובילאיי (בבעלות אינטל) בפיתוח מערכות סיוע לנהגים, שיוטמעו בכלי הרכב של פורד ברחבי העולם. במסגרת ההסכם, כלי רכב חדשים מפס היצור של פורד יכללו את הטכנולוגיה של מובילאיי לתמיכה במערכת Co-Pilot360, שתסייע לזהות במדויק את מה שמצלמת השמשה הקדמית ברכב יכולה לראות - סימוני נתיב, תמרורים, הולכי רגל וכלי רכב אחרים. המערכת תתמוך בתכונות כמו שמירת נתיב, פנסים אוטומטיים, סיוע במניעת תאונות טרם-התנגשות עם בלימת חירום אוטומטית, ובקרת שיוט מסתגלת חכמה.

שתי החברות עובדות ביחד כבר שנים, אבל זו הפעם הראשונה שפורד מתחייבת לטכנולוגיה של החברה הישראלית לכל מחזור החיים של רכבי הדור הבא שלה. שני הצדדים יעבדו בשיתוף עם ספקי Tier 1  של פורד, שיעסקו באינטגרציית הטכנולוגיה ברכב.

ליסה דרייק, סמנכ"לית תפעול צפון אמריקה וסגנית נשיא לרכש גלובלי בפורד, מסרה כי "יש ערך רב באפשרות לספק לנהג עוד ביטחון בזמן הנהיגה. הדבר בא לידי ביטוי באמצעות שילוב התוכנה וטכנולוגיית החישה המצוינות של מובילאיי, שימשיכו להתפתח ולספק לנהג ביטחון בנסיעה בדרך, לאורך זמן״.

"זו זכות להרחיב את שיתוף הפעולה ארוך הטווח שלנו עם חברה המחויבת כל כך לבטיחות לקוחותיה ברחבי בעולם", אמר פרופסור אמנון שעשוע, נשיא ומנכ"ל מובילאיי. "אנו מצפים לעבודה משותפת, באופן צמוד, בכדי להביא את היכולות האלו לכלל רכבי של פורד."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית