חברת 1touch.io מגייסת בסבב A

1touch.io founders from the left: Zak Rubinstein, Dimitry Shevchenko, Itzhak Assaraf.1touch.io founders from the left: Zak Rubinstein, Dimitry Shevchenko, Itzhak Assaraf.  credit: 1touch.io

חברת הסייבר הישראלית  1touch.io,  שפיתחה פלטפורמה לגילוי, מיפוי נתונים, תוך עמידה בסטנדרטים המחמירים של הרגולצייה העולמית בתחום הגנת פרטיות המידע, הכריזה על השלמת סבב גיוס A בהיקף של 14 מליון דולר, בהובלת קרן JVP וזרוע ההשקעות של תאגיד האנרגיה הגלובלי National Grid Partners. 

משקיעים נוספים כוללים את:  Connecticut Innovations, Mindset Ventures, and Ocean Azul Partners. ההון שגויס ישמש את החברה להרחבת נוכחותה הגלובלית וקידום מחקר ופיתוח. פרדיפ טאגרה, סגן-נשיא ב-NGP, יצטרף לדירקטוריון של 1touch.io.

טכנולוגיית גילוי הנתונים, המבוססת בינה מלאכותית, של 1touch.io מייצרת קטלוג ראשי (Master Catalog) המכיל את כל המידע הרגיש אותו הארגון אוסף על לקוחותיו וכולל מיפוי כל המקומות בהם מעובדים ונשמרים עותקי מידע. קטלוג זה מסייע לארגונים גדולים ומבוזרים להגן על מידע הלקוחות תוך עמידה בדרישות רגולציית הפרטיות כמו גם בניהול נכסי המידע הרגישים מהיבטי אבטחת מידע וניהול סיכונים. 

ייחודה של המערכת היא ביכולתה לאתר את השינויים הדחופים בתהליכי עיבוד המידע הרגיש ולהבטיח שליטה מלאה על נכסי המידע תוך עמידה ברגולציית אבטחה כולל:  GDPR, CCPA, PCI ו-HIPAA, ותקנות אחרות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית