CYou הישראלית נותנת התרעה על עומסי קהל בחנויות

החברה פיתחה טכנולוגיה לניתוח וידאו ממצלמות קיימות וניתן לשלב בה בטווחי זמן קצרים יישומים חדשים כגון פתרון השמירה על אכיפת מרחק שני מטר בין אדם לאדם

מנכ"ל CYOU שבי דגן. צילום: CYOU

חברת CYou Retail, מחממת נילסן בקיסריה, מצטרפת למלחמה למניעת ההתפשטות של נגיף הקורונה והיא כעת מציגה יכולת טכנולוגית לביצוע זיהוי של מדדי "ריחוק חברתי" במרחבים ציבוריים, נותני שירותים ושטחי מסחר. 

"מבחינת קמעונאי מזון ופארמה ומבחינת גורמי האכיפה בעולם ידוע שהתפשטות הקורונה ממשיכה ואיתה גם הצורך באכיפה קפדנית של התקנות המחמירות לבידוד חברתי. CYou מאפשרת הטמעת היישום במערך הטכנולוגי של הארגון באפס זמן", מסביר שותף-מייסד ומנכ"ל החברה שבי דגן.

החברה, אשר בימים כתיקונם מסייעת לקמעונאים לספק חווית לקוח מיטבית ומותאמת אישית פיתחה טכנולוגיה מתקדמת לניתוח וידאו ממצלמות קיימות, וניתן לשלב בה בטווחי זמן קצרים יישומים חדשים כגון פתרון השמירה על אכיפת מרחק שני מטר בין אדם לאדם. 

במהירות ובתיאום עם הגופים המובילים בארץ משלימה CYou פיתוח לניטור, פיקוח ומתן התראות בזמן אמת על עומסי התקהלות אסורים וצפיפות (Social distancing) שלא לפי התקנות. ההתראות נשלחות ישירות למכשירי הטלפון של מנהלים, סדרנים ואחראי אכיפה רלבנטיים, בארגון המשתמש בפתרון.

הטכנולוגיה של CYou נוסתה בהצלחה בישראל ברשת אופנה בינלאומית ופיילוטים נוספים תוכננו גם אצל רשת פארם גדולה ורשת מזון מובילה. בין השאר, היישום החדש למדדי ריחוק חברתי, נבדק כעת על ידי הרשות לחדשנות שפרסמה קול קורא לאיתור טכנולוגיות בעידן הקורונה.

דב ירקוני מנכ"ל נילסן אינובייט: "המגפה שנכפתה עלינו מייצרת הזדמנויות יזמיות שלא בהכרח חשבנו עליהן קודם. חממת נילסן מהווה כור היתוך למיזמי טכנולוגיה של קמעונאות ומדיה , שני תחומים חמים החווים בימים אלה צונמי של שינויים והם מאפשרים לנו לחשב מסלולים נוספים על בסיס טכנולוגיות שכבר מפתחים בחממה".

החברה הוקמה בשנת 2018 בחממה של נילסן, במגעים מתקדמים להטמעת המוצר בארץ ובחו"ל וכיום נערכת למצב שתידרש להתמודד עם אלפי מצלמות מנותחות בזמן אמת כדי לתת מענה לצורך הקיים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית