סופוס נרכשה על ידי קרן תומא בראבו על פי שווי שוק של 3.9 מיליארד דולר

"סופוס מעלה בקביעות את הרף עם אבטחה מסונכרנת המובילה בתעשייה, טכנולוגיית למידה עמוקה, וצמיחה מהירה בערוץ ה-MSP", אמר סת' בורו, שותף מנהל ב-Thoma Bravo

bigstockphoto

סופוס הכריזה על השלמת רכישתה על ידי Thoma Bravo, קרן הון פרטית מובילה הממוקדת במגזר התוכנה ושירותי הטכנולוגיה, במסגרת עסקת מזומנים המעניקה לסופוס שווי של 3.9 מיליארד דולר. במסגרת ההסכם, בעלי המניות של סופוס יקבלו 7.7 דולר למניה. המחיר למניה מהווה פרמיה של 168% על מחיר הנפקת המניה ביוני 2015.

"סופוס נרגשת לעבוד עם Thoma Bravo, ואנו מתחילים עכשיו את הפרק הבא של צמיחה, שיהיה המשך למשימתנו להביא לעולם את טכנולוגית הגנת הסייבר האפקטיבית ביותר", אמר כריס הגרמן, מנכ"ל סופוס. "הפיכתנו למובילת אבטחת הסייבר של הדור הבא מתקדמת במהירות. ברבעון האחרון, מערך מוצרי הדור הבא שלנו היווה יותר מ-60% מכלל הפעילות העסקית, וייצר צמיחה שנתית של 44%. לאחרונה, השקנו את טכנולוגיית אבטחת הרשת המקיפה ביותר אי פעם, Sophos XG Firewall עם ארכיטקטורת Xstream. עם Thoma Bravo כשותפה, אנו מאמינים כי נוכל להאיץ את ההתקדמות שלנו מהר יותר – עם יתרונות משמעותיים ללקוחות, לשותפים ולחברה שלנו ".

סופוס מקיימת הסכמי שותפות עם 53,000 ריסלרים וספקי שירותים מנוהלים, כדי להגן על  420,000 ארגונים ו- 100 מיליון משתמשים מפני איומי הסייבר המתקדמים ביותר. "סופוס מעלה בקביעות את הרף עם אבטחה מסונכרנת המובילה בתעשייה, טכנולוגיית למידה עמוקה, וצמיחה מהירה בערוץ ה-MSP", אמר סת' בורו, שותף מנהל ב-Thoma Bravo. "אנו נרגשים לחבור לסופוס כדי לסייע למנף את ההצלחה שלהם ולהעמיק את החדשנות באבטחת הסייבר".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית