IWA 2016: חברה ישראלית חדשה בתחום ייצור נרתיקי אקדחים

בתערוכת הנשק הקל הגדולה בגרמניה ביצעה חברה ישראלית לייצור נרתיקי אקדחים את הופעת הבכורה שלה. מדובר בחברת "קירו הולסטרס", בבעלות ישראלית, המייצרת ליין של נרתיקי עור לנשיאה מוסלקת של נשק קל

בתערוכת IWA 2016 שנערכה לאחרונה בנירנברג שבגרמניה, חברת ייצור נרתיקים ישראלית חדשה בשם "קירו הולסטרס" , עשתה את הופעת הבכורה שלה.
 
החברה – שהנה בבעלות ישראלית עם משרד בארה"ב ומייצרת בטורקיה נרתיקי עור - מציעה ליין מוצרים רחב המאפשר מגוון פתרונות נשיאה שונים המתאימים למתארים וצרכי משתמש מגוונים ובתערוכת IWA 2016 הציגה נרתיק לנשיאה מוסלקת המאפשר אחיזה טובה ויציבה על החגורה או המכנסיים, אותו יצרה בשיתוף פעולה עם חברת ULTI CLIP האמריקאית.
 
הנרתיק מאפשר הסלקה מיטבית תוך הסתרת הקליפס מתחת לחגורה ומונע היפתחות (פישוק) של הקליפס העלול לגרום לכך שבזמן שליפה יישלף גם הנרתיק באופן בלתי מכוון (בעיה שכל נושא נשק נתקל בה בנשיאה של נרתיק מותן פנימי Inside The Waist Belt).
לאחרונה מכרה  החברה מספר עשרות של נרתיקים למשטרת גרמניה לצורך בחינה ובשנה הקרובה צפויה להמשיך בקמפיין השיווק שלה ולהרחיב את עסקיה בשוק האירופאי ובעיקר האמריקאי.
 
לדברי יותם גל, מנכ"ל החברה, "אנחנו מציעים את שירותינו גם ליצרני אקדחים (בעיקר אקדחים אמריקאים אקזוטיים להם לא קיימים פתרונות נשיאה בשוק) דרך שיתוף פעולה על פיו נייצר נרתיקים לאותן חברות תחת שם המותג שלהם (OEM). עד עתה כבר סיכמנו על שני שיתופי פעולה מסוג זה ושניים נוספים נמצאים כעת בשלב המשא ומתן. לא אוכל לפרט אודותיהם כרגע, אך הם צפויים להכניס לחברה עשרות אלפי דולרים שינותבו להמשך מאמצי השיווק, המכירה ופיתוח המוצר".  
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית