ג'ו טוצ'י מגיע לישראל

מנכ"ל ויו"ר חברת EMC, יגיע לביקור בישראל בנובמבר 2013, וישהה בארץ במשך ארבעה ימים, מה- 15 בנובמבר עד 18 בנובמבר
ג'ו טוצ'י, יו"ר ומנכ"ל EMC

במהלך ביקורו ייפגש טוצ'י עם גורמים בכירים בממשלה, במגזר הציבורי והביטחוני, כמו גם עם לקוחות ושותפים עסקיים מובילים של החברה. בנוסף, יקיים סיורים ופגישות באוניברסיטת בן גוריון בנגב ובכמה מבסיסי צה"ל. את שהותו בישראל ינצל טוצ'י גם למפגש עם כל עובדי החברה בישראל, מעל אלף איש, הפרושים בהרצליה, פתח תקווה ובאר שבע.

ביקורו של טוצ'י בארץ מבטא את תמיכת EMC העולמית בפעילות הארגון הישראלי ובעיקר בפעילויות מרכז המו"פ וארגון המכירות באזור הנגב.EMC, כחברה הרב לאומית הראשונה שהתייצבה לצד המדינה בהשקעה ובפיתוח פארק ההיי טק בבאר שבע, בשכנות למיקומו של אגף התקשוב העתידי של צה"ל ולמתקני אוניברסיטת בן גוריון, מתעתדת להיות שותפה מרכזית גם בהקמת פרויקטי המחשוב, במסגרת מעבר יחידות המודיעין והתקשוב לנגב.

זהו ביקורו השני של טוצ'י בישראל, לאחר שבביקורו הראשון בדצמבר 2011 , חנך את מרכז המצוינות של החברה בהרצליה המנוהל על ידי ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ב EMC Corporation. מאז ביקורו הקודם, הקימה EMC אתר מו"פ נוסף, שלוחה של מרכז המצוינות, בעיר באר שבע, בניהולה של מאיה הופמן-לוי, אליו גייסה כבר מעל 90 עובדים, ולאחרונה חנכה את ביתה בפארק ההייטק החדש בפאתי העיר. EMC ביצעה בתקופה זו שתי רכישות נוספות של חברות ישראליות, XtremeIO ו-ScaleIO אשר הצטרפו לפעילות מרכז המצוינות. גם ארגון המכירות והשירותים המקצועיים של EMC, בהובלתו של דני נויברגר, נמצא במגמת גידול מתמדת, הן בכוח אדם והן בהיקף הפעילות בשוק.

נשיא EMC אירופה, אדריאן מק'דונלד, יגיע אף הוא לביקור בישראל ב-3 בנובמבר. בין הפעילויות המתוכננות לו במהלך ביקורו, לקידום פעילות החברה בנגב ובתחומים אסטרטגיים נוספים, ייפתח מק'דונלד את מליאת EMC Forum, כנס הלקוחות והשותפים השנתי של EMC ישראל, שיתקיים ב-4 בנובמבר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית