איגוד האינטרנט הישראלי משיק מרכז הגנת סייבר לאזרחים

רבבות ישראלים נפגעים מדי שנה ממתקפות סייבר. לא מדובר בתקיפות נגד חברות מסחריות או גופים ציבוריים, אלא נגד משתמשים פרטיים במחשב הביתי או הטלפון החכם. הם חווים התקפות דיוג (phishing) שגונבות את פרטי המשתמש שלהם; נופלים קורבן למתקפות כופרה (ransomware) ונאלצים לשלם כדי לשחרר את הנתונים שלהם; או מודבקים בסוסים טרויאנים ובווירוסים, לעיתים כחלק ממתקפות האקרים רחבות ממניעים כלכליים או אידאולוגיים.

על רקע זה יזם איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר), את הקמת Block - מיזם חדשני שנועד לתת לאזרחים מכלל הגילאים הדרכה, תמיכה וייעוץ בנושא הגנת סייבר ושמירה על מרחב דיגיטלי מוגן ובטוח מפני פשעי סייבר שונים. Block הוא אתר הכולל שורה ארוכה של מדריכים והסברים אינטראקטיביים, בעברית, בנושאים כגון: איך להגדיר סיסמה בטלפון חכם? איך לבצע גיבוי? איך לבצע אימות דו-שלבי? וכדומה.

אגב - בשבוע הבא מתוכננת, כבכל שנה, פעילות מתואמת של האקרים אנטי-ישראליים המכונה "OpIsrael" שמטרתה לשבש את הפעילות במרחב הסייבר הישראלי. המתקפה שמתוכננת מזה כמה שנים לתאריך קבוע - 7 באפריל, מכוונת לפגוע בארגונים ובמוסדות – אבל גם  כלפי אזרחים תמימים.

מוזמנים להתרשם מהאתר בכתובת: https://block.org.il/

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית