רוסיה סיפקה לסוריה מערכת שו"ב אווירי

רוסיה טוענת שסיפקה לסוריה מערכת שו"ב אווירי מסוג Polyana-D4 כהשלמה למשלוחי הS-300

http://eng.mil.ru/en/news_page/country/more.htm?id=12202184@egNews

מערכת שו"ב אווירי מסוג Polyana-D4 סופקה לסוריה יחד עם משגרי S-300, כך אמר דובר משרד ההגנה הרוסי, איגור קונאשנקוב. "כפי שאתם יודעים, לשיפור האבטחה של אנשי הביטחון הרוסים, בטיחות הטיסה והגנה על מתקנים בסוריה, אספקת S-300 ומערכות הגנה אווירית אוטומטיות Polyana-D4 הושלמה.

קונאשנקוב אמר עוד לסוכנות TASS: "על מנת לשפר את ביטחונם של הצוותים הרוסיים, למען בטיחות הטיסה ולהגנת המתקנים הרוסיים הושלמו אספקת מערכות הגנ"א S-300 ומערכות השליטה והבקרה 'פוליאנה'. כרגע מדריכים היועצים הצבאיים את הצוותים הסוריים בהפעלת מערכות מתקדמות אלו. אנו מאמינים כי מוטב שחמומי מוח יעריכו נכונה את המצב הנוכחי באזור ויימנעו מפעולות פרובוקטיביות בשטח סוריה".

מקור רוסי מסר לסוכנות TASS שהרוסים סיפקו לסורים שלושה גדודי S-300 PM, שמונה משגרים בכל גדוד, יותר מ-100 טילים מונחים בגל גדוד. האספקה היא חינם אין כסף. הציוד שסופק לסורים עבר טיפולים והוא מבצעי לחלוטין.

"כיום, היועצים הצבאיים הרוסיים מנחים את הסורים להפעיל את אמצעי ההגנה האווירית המתקדמים, ואנו מאמינים כי 'חמומי המוח' צריכים להעריך כראוי את המצב הנוכחי באזור ולהימנע מפעולות פרובוקטיביות בשטח סוריה."

מקור: armyrecognition

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית