וואטסאפ משיקה שיחות קוליות

על מנת לשלוח הודעה קולית, על המשתמש ללחוץ על כפתור המיקרופון החדש, ברגע שהמשתמש יעזוב את הכפתור ההודעה תשלח
שיחות קוליות ב-WhatsApp (צילום מסך)

חברת WhatsApp , שהיא בעצם חברת סטארטאפ קטנה עם רעיון בסיסי – עיצוב משעמם והמון מתחרים, הצליחה איכשהו לשלוט בשוק אפליקציות ההודעות שצמח בשנים האחרונות, אפליקציית WhatsApp אשר עוזרת למשתמשים לשלוח הודעות טקסט בין מכשירים שונים ובין מפעילות שונות בכל רחבי העולם, הכריזה לאחרונה כי הגיעה לכ-300 מיליון משתמשים פעילים כל חודש

משתמשי WhatsApp שולחים כ-11 מיליארד הודעות ומקבלים 20 מיליארד הודעות טקסט בכל יום שעובר (ייתכן שישנן הודעות אשר נשלחות ליותר מאדם אחד), הנתון הנוכחי גבוהה מחודש יוני האחרון, שם הסכום הכללי היה כ-27 מיליארד הודעות טקסט.

אחרי ששברה שיאים, היעד הבא של חברת WhatsApp הוא הודעות קוליות שיתנהלו בעזרת כפתור – "לחץ על מנת לדבר", העדכון החדש כבר נשלח לחנויות האפליקציות השונות וברגע שתעדכנו את האפליקציה שעל מכשירכם, אפשרות ה-"לחץ על מנת לדבר" תופיע גם אצלכם.

העיצוב של ההודעות הקוליות החדשות של WhatsApp תוכנן בקפידה במשך 6 חודשים, וזאת על מנת להשיג נוחות שימוש מירבית, ואם נשווה עם אפליקציית Facebook Messenger שם תצטרכו ללחוץ כ-3 פעמים עד שתוכלו לשלוח הודעה קולית, "מספר הלחיצות חשוב, מכיוון שאנשים רוצים לשלוח הודעות קוליות גם כשהם בדרכים או ממהרים לאן שהוא" אמרו היום ב-WhatsApp.

על מנת לשלוח הודעה קולית, על המשתמש ללחוץ על כפתור המיקרופון החדש, ברגע שהמשתמש יעזוב את הכפתור ההודעה תשלח, אם במידה התחרט ולא רוצה לשלוח את ההודעה, כל מה שעליו לעשות הוא להחליק את האצבע לצד שמאל, WhatsApp מסרו כי לא תהיה הגבלת זמן לאורך ההודעה הקולית.

העדכון החדש כאמור כבר נשלח אל חנויות האפליקציות בכל הפלטפורמות והוא צפוי להתעדכן אצל כלל המשתמשים תוך 24 שעות, חפשו אותו בחנות האפליקציות הקרובה לביתכם.




הכתבה פורסמה לראשונה בבלוג הטכנולוגיה geekspot.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית