"טכנולוגיות" מתמזגת בתוך ישראל דיפנס

בכוונת הצדדים למנף את הפעילות הקיימת של טכנולוגיות על ידי שילובה בקבוצת ישראל דיפנס, ועריכת כנסים בינלאומיים בארץ ובחו"ל

מגזין טכנולוגיות ופעילות הכנסים והסמינרים של טכנולוגיות מתמזגים בתוך קבוצת התוכן "ישראל דיפנס", כך סוכם בין חברת ארומדיה ישראל בע"מ (המו"ל של ישראל דיפנס) ובין חברת Paragon/דן כנסים (הבעלים של טכנולוגיות).

ארומדיה ישראל בע"מ הוקמה לפני כשלוש שנים על ידי הפרשן הצבאי עמיר רפפורט. קבוצת התוכן של החברה כוללת את המגזין ישראל דיפנס בעברית ובאנגלית, המופצים בישראל וברחבי העולם. כמו כן מפעילה הקבוצה את אתרי ישראל דיפנס בעברית ובאנגלית, ובקרוב גם תכנית טלוויזיה בינלאומית על הביטחון והטכנולוגיה הישראליים.

ישראל דיפנס מארגנת כנסים וסמינרים בינלאומיים בישראל, בנושאים ביטחוניים וטכנולוגיים שונים. הקבוצה מוציאה לאור גם את המגזין ישראל-טק המתמחה בטכנולוגיה הישראלית. טכנולוגיות הוקמה לפני 35 שנה על ידי חיים עמית, ונרכשה על ידי Paragon/דן כנסים לפני כשנתיים. בבעלות החברה המגזין הוותיק "טכנולוגיות", מאגר נתונים הכולל עשרות אלפי אנשים מתחומי הטכנולוגיה בישראל, מנוע רכש למסחר מקוון בתחומי האקלטרוניקה, וכנסים בעלי שם.

Paragon/דן כנסים היא חברה בינלאומית המתמחה בכנסים מקצועיים בתחומים מגוונים, הנערכים בכל רחבי העולם. בעלי החברה הם אייל הלוי, עופר גיל, דניאל טידר ומרינו לנה. בכוונת הצדדים למנף את הפעילות הקיימת של טכנולוגיות על ידי שילובה בקבוצת ישראל דיפנס, הנמצאת בתנופה גדולה. כמו כן בכוונת דן כנסים וארומדיה ישראל לייסד כנסים בינלאומיים משותפים בחו"ל ובישראל.

לדברי עמיר רפפורט, "תעשיית הביטחון בישראל היא חלק בלתי נפרד מן ההיי טק הישראלי, ולהיפך". אייל הלוי אמר כי "אני מאמין שהסינרגיה בין התוכן יוצא הדופן של ישראל דיפנס והכנסים המיוחדים של החברה עם הפעילות הייחודית של טכנולוגיות ו- Paragon/דן כנסים ייצרו גוף מבוסס בעל עוצמה ואיכות יחודיים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית