ממשק רשת זעיר של חברת רד תקשורת

ה-MiNID הוא התקן תקשורת זעיר המוגדר כ"מוצר מכונן ליישום שירותי Carrier Ethernet"
ה-MiNID, ממשק רשת זעיר ליישום שירותי Carrier Ethernet

חברת רד תקשורת תנצל את הבמה של MWC, כנס המובייל הגדול בעולם שייערך בברצלונה בין 25-28 בפברואר 2013, לחשיפה ראשונה והשקה של ה- MiNID – התקן תקשורת זעיר, המוגדר כ"מוצר מכונן ליישום שירותי Carrier Ethernet". ה- MiNID, שגודלו אינו עולה על גודל עט ממוצע, הוא מעין "שרוול" מתכת חכם (הרשום כפטנט) המתאים לכל יחידת SFP של כל יצרן. ה- MiNID מאפשר לספקי השירות קבלת דיווח בזמן אמת על ביצועי הרשת ורמת השירות התואמים להגדרות CoS SLA. ההתקן מתאים במיוחד לתחנות בסיס שעבורן גודל הממשק וצריכת המתח שלו משמעותיים ביותר, אך גם למרכזיות וראוטרים שאינם מותאמים לשירותי Carrier Ethernet. הוא ערוך לטפל בתעבורת Ethernet בקצב נתונים של 1Gbps, וניתן לנהלו באופן עצמאי לחלוטין.

ה- MiNID מהווה מהפיכה של ממש עבור ספקי שירות, חברות טלקום ומפעילי סלולר: הוא מספק בידוד תקלות וניטור ביצועים מרחוק וכך מוזיל ומפשט את ההליך כולו. "שירותי Carrier Ethernet אמורים להיות רווחיים ולא 'מכאיבים' למפעיל", אומר אמיר קארו, סמנכ"ל השיווק ברד תקשורת מחשבים. "השימוש במכשיר הזעיר שלנו הופך את ה-Carrier Ethernet לשירות רווחי יותר ופותר בעיות תפעול שהעיקו על הספקים עד כה.

"המוצר מהפכני משלוש בחינות. ראשית, ה-MiNID משדרג כל התקן SFP ביכולות Ethernet demarcation. שנית, ה- MiNID מותאם לכל SFP של כל יצרן. צריך רק לחבר את ה-SFP לתוך ה'שרוול' החכם של ההתקן ותו לא. שלישית, לקוח הקצה יודע שהיחידה כולה פותחה אצלנו ברד תקשורת, על ידי צוות מהנדסים מומחים ובעלי נסיון רב במזעור ובטכנולוגיות ASIC ו-Carrier Ethernet. ההתקן החדש יחליף את הפתרון המסורתי של ה-NID, אשר לשם השוואה, רוחבו עשוי להגיע ל-19 אינץ', הוא דורש כניסות יעודיות ויקרות בארונית התקשורת, וצורך אספקת מתח ואיוורור. כל אלה מתרגמים לחסכון בעלויות: ה-MiNID מצמצם הוצאות באופן קיצוני. אין צורך באספקת חשמל חיצונית, הוא אינו תופס שטח יקר בארונית, הוא קל לתחזוקה והתקנתו פשוטה ואינה דורשת כל הכשרה".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית