זיילינקס מכריזה על האסטרטגיה עבור היצע מוצרי 20 ננומטר

הדור הבא של רכיבים מיתכנתים, הדור השני של מערכות על גבי שבב, ומעגלים משולבים תלת-מימדיים ישולבו באופן מיטבי עם חבילת התכנון Vivado כדי ליצור את החלופה האטרקטיבית ביותר שהוצעה עד היום עבור ASICs ו-ASSPs
All Programmable FPGAs (יח"צ)

זיילינקס הכריזה על האסטרטגיה שלה עבור מוצרי 20 ננומטר, לרבות הדור החדש של ה-FPGAs ה"מיתכנתים-לגמרי" (All Programmable FPGAs) מסדרה 8 והדור השני של מעגלים משולבים בתלת ממד (3D ICs) ומערכות על גבי שבב (SoCs). מוצרי 20 ננומטר של החברה יהיו מבוססים על פריצות דרך שכבר הוכחו ב-28 ננומטר, מתוך מטרה לספק דור נוסף של ביצועים, צריכת הספק נמוכה יותר ואינטגרציית מערכות מיתכנתות. היצע מוצרי ה-20 ננומטר עבר מיטוב משותף ומשולב עם חבילת התכנון Vivado™ של Xilinx במטרה לשפר את יעילות היצור ואיכות התוצאות.

כתוצאה מכך יוכלו מוצרים אלו להתאים לקשת רחבה של מערכות מהדור הבא, ולספק את החלופה המיתכנתת האטרקטיבית ביותר שהוצעה אי-פעם ל-ASICs ול-ASSPs. "היצע מוצרי ה-20 ננומטר שלנו יותאם לדרישה ההולכת וגדלה של יכולת תכנות הנובעת לא רק מעלות התכנון, אלא גם מהצורך להחדיר יותר ויותר חוכמה לכל מערכת עם מיקסום כושר ההתאמה לדרישות, השימוש החוזר ואינטגרציית מערכות", אומר משה גבריאלוב, נשיא ומנכ"ל Xilinx העולמית.

Xilinx ממטבת את תיק המוצרים ה"מיתכנתים-לגמרי" ב-20 ננומטר במטרה להתמודד עם הדרישות של המערכות מהדור הבא, ההופכות לחכמות יותר, משולבות ו"זוללות" רוחב פס. היישומים הללו כוללים רשתות Nx100G-400G קוויות חכמות; תחנות בסיס אלחוטיות מתקדמותLTE™ המשתמשות בטכנולוגיות של רדיו קוגניטיבי, אנטנות אדפטיביות חכמות, ציוד תשתיות תמסורת (backhaul) ו-baseband; אחסון דל הספק בעל תפוקה גבוהה, רשתות חכמות והאצת יישומים עם השהיות נמוכות ורמה גבוהה של אינטגרציה; עיבוד תמונה/וידאו, לרבות "ראייה משובצת" חכמה עבור הדור הבא של צגים, מצלמות מקצועיות, אוטומציית מפעל, יישומים מתקדמים לתמיכה בנהגים ומערכות עיקוב; וחיבוריות חדשנית כמעט עבור כל יישום שניתן להעלות על הדעת.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית