משפחת ה-FPGA החדשה של זיילינקס , ה-Artix™-7, יוצאת לשוק

ההתקנים החדשים מרחיבים את הפריסה של טכנולוגיית ה-FPGA גם ליישומים המצריכים יכולות וביצועים שבעבר התאפשרו עם Virtex® FPGAs
Xilinx Ships First Artix-7 FPGAs

Xilinx (זיילינקס), הכריזה על היציאה הראשונה לשוק של משפחת ה-FPGA החדשה שלה, ה-Artix™-7. ההתקנים החדשים מרחיבים את הפריסה של טכנולוגיית ה-FPGA גם ליישומים המצריכים יכולות וביצועים שבעבר התאפשרו עם Virtex® FPGAs, אך עם התקנים קטנים וזולים יותר. יצרניות של ציוד רפואי נייד, רדיו נישא ותחנות בסיס סלולריות קטנות – כמו גם מגוון יישומים מקצועיים נוספים הנוטים להיות ממוקמים בקצה התשתיות הטכנולוגיות שלהם – יוכלו מעתה למנף יכולות של FPGA מתקדמים ומתכנתים לגמרי עם מספר הולך וגדל של מוצרים ובכך להרחיב את השווקים שלהן.

כשמדובר ביישומים ניידים, בהם הפונקציונליות המתקדמת היא עדיין תכונה בעלת חשיבות עליונה, יכולים התקני ה-Artix-7 לספק ביצועי מערכת טובים מסוגם, נצילות הספק טובה, קומפקטיות ועלות נמוכה. במקביל ליציאתם של התקני ה-Artix-7 הראשונים לשוק, יהפכו כל משפחות Zynq™-7000 וסדרה 7 של זיילינקס לזמינות בסיליקון, מה שמהווה ציון דרך חשוב נוסף ביציאה לשוק של דור ההתקנים של 28 ננומטר מבית זיילינקס.

"זיילינקס הציגה את משפחת ה-Artix-7 מתוך מחשבה על יישומי קצה", אומר דייב מיירון, מנהל שיווק פלטפורמות FPGA בזיילינקס. "התקני Artix-7 מרחיבים את תיק מוצרי העלות הנמוכה של זיילינקס שהתבססו עם משפחות ה-Spartan®, הממלאות תפקיד קריטי בקשת רחבה של יישומים, ביניהם טלוויזיות בתלת ממד, מערכות בידור ומידע לרכב, בקרה תעשייתית והתקנים רפואיים ניידים".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית