לייבפרסון רוכשת את Look.io

"בעזרת שילוב טכנולוגיית הסלולאר החדשנית של Look.io בפלטפורמת לייבפרסון נוכל להציע ללקוחותינו פתרון מלא שיאפשר להם לתקשר ולתמוך בלקוחותיהם בעזרת חווית גלישה סלולארית משופרת", אומר רוב לוקאסיו, מייסד ומנכ"ל לייבפרסון
PRNewsFoto/LivePerson, Inc.

חברת לייבפרסון ספקית מובילה של פתרונות צ'אט בזמן אמת, קול ופתרונות מבוססי תוכן להגדלת יחס ההמרה ושיפור חווית המשתמש, הודיעה על חתימת הסכם לרכישת הסטארט אפ Look.io. באמצעות הרכישה, לייבפרסון תוסיף לפלטפורמה שלה יכולות plug-and-play למכשירים ניידים ובכך להפוך את האינטראקציה של עסקים מכל הגדלים עם לקוחותיהם דרך המכשירים הניידים בכל מקום בו הם נמצאים לפשוטה יותר.

"ככל שיותר צרכנים עוברים לשימוש במכשירים ניידים, אמצעי זה הופך משמעותי עבור עסקים להתקשרות משמעותית עם לקוחותיהם דרך המכשיר הנייד המועדף עליהם", אמר רוב לוקאסיו, מייסד ומנכ"ל לייבפרסון. "בעזרת שילוב טכנולוגיית הסלולאר החדשנית של Look.io בפלטפורמת לייבפרסון נוכל להציע ללקוחותינו פתרון מלא שיאפשר להם לתקשר ולתמוך בלקוחותיהם בעזרת חווית גלישה סלולארית משופרת. אני גם נרגש לקדם בברכה את צוות הכישרונות של Look.io אשר יהוו נכס למינוף האסטרטגיה שלנו בתחום המכשירים הניידים".

שילוב הטכנולוגיה החדשנית של Look.io בפלטפורמה של לייבפרסון תאפשר לחברה להציע ללקוחותיה פתרון קל להטמעה עם ממשק משתמש מתוחכם ומרוחק היכול להתחבר באופן חלק לאתר הסלולארי או ליישומים שלהם. "כבר יותר מ-15 שנה שלייבפרסון מובילה את התעשייה בחיבור אישי, בזמן אמת, בין חברות ולקוחותיהם באינטרנט", אמר גרנט מילר, מייסד שותף של Look.io. "אנו מאד נרגשים להצטרף ללייבפרסון על רקע החיבור הטבעי בין הצוותים והטכנולוגיה שלנו".

הרכישה תושלם ביוני 2012, ותאפשר הוספת כפתור חבר והפעל (plug-and-play) ליכולות האינטראקציה הסלולארית הקיימות של לייבפרסון, הכוללות את האפשרות לבנות פתרונות סלולאריים מותאמים אישית פנים ארגוניים או דרך אחד מהשותפים שלנו דרך פלטפורמת ה- API של לייבפרסון. בנוסף, דרך הצעות השותפים שלנו, עסקים יכולים לבנות יישומי מדיה עשירים ואתרים מותאמים אישית כדי ליצור אסטרטגיית צריכה שלמה באמצעות מכשירים ניידים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית