איראן: ארץ האירועים ה"בלתי מוסברים"

איראן: ארץ האירועים ה"בלתי מוסברים"

כמה שעות אחרי שהרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, אמר כי יש דברים באיראן ש"קורים שלא כדרך הטבע", עלה מדען גרעין איראני לשמים בפיצוץ במכוניתו. אני בטוח שאין קשר בין דבריו של הרמטכ"ל ובין האירוע הזה אבל באיראן קורים דברים מוזרים באמת.

נראה שאת העונה הבאה של הסדרה "תיקים באפילה" יסריטו באיראן. המדינה הזו הפכה מוקד לאירועים בלתי מוסברים. האם אלוהים מעניש את הרשעים? האם מישהו שהוא שליחו של אלוהים עושה זאת? אני לא יודע אבל כנראה שבאמת מלאכתם של צדיקים נעשית בידי אחרים.

איראן דחתה את כל הפניות של העולם אליה כדי שתפסיק את תכנית הגרעין שלה. איראן מצפצפת על העולם או ליתר דיוק עושה עליו משהו אחר, שלא נאה להזכירו. גם בעלי התפיסה האיטיים שבין מנהיגי העולם הבינו סופסוף כי טהרן עובדת על כולם. הם הבינו שאת לא יעשה משהו, איראן תהיה תוך פחות משנה "במרחק נגיעה" מפצצה גרעינית.

מישהו הבין שצריך לרמוז לאיראנים שהעולם כועס. אז היו פיצוצים מסתוריים והיו חיסולים. אף אחד לא לוקח אחריות אבל אם תשאלו אותי העולם פשוט כועס. חוץ מזה יש בתוך איראן אנשים שפויים שמבינים שאחמדינג'אד וחבריו מובילים את איראן לאבדון. אלו כנראה גם התעוררו ותורמים את חלקם כדי להסביר למשטר שלא ניתן לצפצף על העולם - בטח לא בעניין של נשק גרעיני.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית