יוסי ביידץ מונה למפקד המכללות בצה"ל

האלוף החדש מחליף את האלוף גרשון הכהן. בטקס בקרייה אמר הכהן כי "היכולת הזו לסבול כל דעה ודעה, להלוך נגד רוחו של כל אחד ואחד הוא מבחן עליון למחנך"
האלוף יוסי ביידץ, הרמטכ"ל, האלוף גרשון הכהן ושר הביטחון (צילום: דובר צה"ל)

תא"ל יוסי ביידץ מונה אתמול למפקד המכללות והועלה לדרגת אלוף בטקס חגיגי בלשכת ראש המטה הכללי בבסיס "רבין" בתל אביב. הטקס התקיים במעמד של שר הביטחון, מר אהוד ברק והרמטכ"ל, רא"ל בנימין (בני) גנץ, ובנוכחות חברי פורום המטה הכללי ומשפחות המפקדים. האלוף יוסי ביידץ החליף בתפקידו את האלוף גרשון הכהן, אשר כיהן כמפקד המכללות במשך חמש שנים ועתיד להמשיך בתפקידו כמפקד הגייס הצפוני.

שר הביטחון, הודה למפקד המכללות היוצא ואמר: "אני חושב שגרשון מותיר חותם בכל מקום שהוא עובר בו, ואני רוצה להודות לו מכל הלב על כל מה שעשה בצה"ל עד היום, בנוסף על הפרק הזה של המכללות שבו הצליח לתרום לצד העשייה המעשית. אני מאחל ליוסי ביידץ שישפיע מרוחו ומכישרונותיו על המערכת הזאת, ואני מאחל הצלחה לשניהם".

הרמטכ"ל שיבח את פועלו של מפקד המכללות היוצא, אלוף גרשון הכהן, ואיחל הצלחה למפקד המכללות הנכנס, אלוף יוסי ביידץ, ואמר כי "ביוסי יש מן המשכיות מבורכת של גרשון שמדגישה את אהבת הארץ והכרתה".

מפקד המכללות היוצא, אלוף גרשון הכהן, אמר: "היכולת הזו לסבול כל דעה ודעה, להלוך נגד רוחו של כל אחד ואחד הוא מבחן עליון למחנך ובמיוחד למפקד המכללות. בהיבט הזה יוסי, הבחירה בך ראויה ומשמחת אותי".

מפקד המכללות הנכנס, אלוף יוסי ביידץ, הודה לשר הביטחון ולרמטכ"ל על האמון בבחירה בו לתפקיד ואמר: "ניתנה לי הזכות והאפשרות להתכונן לתפקיד מספר חודשים מראש ולמדתי רבות מגרשון ואני מקווה שתהיה בי התבונה להמשיך וללמוד ממנו בעתיד".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית