חימוש משוטט Hero-120 של יוויז'ן על גבי רכב שירות טקטי קל של חברת GM Defense

שילוב זה הנו חלק משיתוף פעולה אסטרטגי בין חברת GM Defense לחברת מיסטרל

חברת GM Defense האמריקאית, חברת-בת של ג'נרל מוטורס וחברת מיסטרל (Mistarl), ספקית של פתרונות ביטחון והגנה לסוכנויות ביטחון וסוכנויות פדרליות של ארה"ב, הודיעו על שיתוף פעולה אסטרטגי ביניהם במסגרתו ישולבו מערכות חימוש משוטט מסוג Hero-120 תוצרת החברה הישראלית יוויז'ן (UVision) על גבי רכב שירות טקטי קל של GM Defense.

רכב השירות של GM Defense מבוסס על רכב שברולט קולורדו ZR2. רכב זה תוכנן עם משטח מטען בחלק האחורי של הרכב, האידיאלי  להתקנת מערכת החמוש המשוטט HERO-120 או לתמיכה במערכות פיקוד ובקרה, מערכות לוחמה אלקטרונית, מערכות נגד כטב"מים ומערכות סיור ולוגיסטיקה.

ה-Hero-120 מיועד לפגיעה לוחמי אויב מבלי לחשוף לוחמים לאש אויב ישירה. מערכת חימוש משוטטת זו היא רב-תכליתית בזיהוי מטרות, מסוגלת לעסוק במגוון מטרות, כולל כלי רכב משוריינים, חיילי אויב, ביצורי שדה ומבנים עירוניים. יכולת הפגיעה המדויקת שלה תוכננה במיוחד כדי למקסם את היעילות תוך מזעור נזקים נלווים.

"שילוב הזה מציב סטנדרט חדש בטכנולוגיה צבאית ומספק לצבא ארה"ב ולכוחות בעלות הברית שילוב שאין שני לו של ניידות, דיוק ויכולת הסתגלות", אמר יואב בנאי, סגן נשיא מיסטרל. "שיתוף הפעולה שלנו עם GM Defense משקף את המחויבות המשולבת שלנו לקידום היכולות הצבאיות ולאתגרים המתפתחים בשדה הקרב".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית