רגולוס סייבר הישראלית משיקה מערכת להגנת כלי רכב משוריינים מפני רחפנים

לדברי רגולוס, ה-Ring ARM-V היא מערכת האנטי כטב"מים הראשונה שניתן לשלב בכלי רכב משוריינים ומספקת הגנה מלאה על שיירות וחיילים מפני התקפות רחפנים

תמונה: Regulus Cyber

Regulus Cyber, חברה ישראלית המתמחה באבטחת GPS/GNSS מבוססת-תוכנה, השיקה את מערכת Ring ARM-V שתוכננה במיוחד כדי להגן על כלי רכב משוריינים, שיירות וכוחות בפריסה מפני התקפות רחפנים, כולל רחפנים רבי-רוטור, רחפני כנפיים קבועות, נחילי רחפנים ורחפני תקיפה.

מהחברה נמסר כי מערכת Ring ARM-V הותקנה שולבה ואושרה לאחרונה ברכב משוריין, מה שהפך אותו לרכב המשוריין הראשון אי-פעם בעל יכולת אנטי-כטב"מים פנימית.

האינטגרציה הייתה מהירה וקלה ולקחה פחות מחודש. הבדיקות המבצעיות מתחילות כעת והמערכת תיפרס לבדיקה בפלטפורמות אחרות במהלך שנת 2023. עם יכולת הגנה כפולה מלמעלה ומסביב, המערכת מספקת לחיילים יכולות אנטי-כטב"מיןת ללא תחרות בכל מצב לחימה ללא כל צורך בביצוע חסימות או פריצות סייבר.

בהתבסס על ה-Ring C-UAS - המערכת הראשונה שנבדקה בקרב להפעלת אותות לוויינים לירוט כטב"מים, רחפנים ונחילים - ל-Ring ARM-V מספר מצבי פעולה: מצב ידני עם כפתור כיבוי מכני פשוט, המאפשר למשתמש להתמקד במשימתו העיקרית, מצב GUI שניתן לשלב עם ממשק ה-C2 של הרכב עצמו או מצב אוטומטי שניתן לשלבו בתוכנת RF פנימית לזיהוי רחפנים RF Regulus Ring R1 או פונקציית זיהוי אחרת.

מערכת ה-Ring ARM-V יכולה לפעול בשני מצבים: הספק נמוך המספק כ-150 מטר של הגנה סביבתית ועד 1,000 מטר של הגנה מקסימלית, להגנה טקטית על רכב בודד או קבוצה קטנה של כלי רכב; או עם ביצועים גבוהים, המספקים הגנה כוללת של עד 1,500 מטר והגנה מקסימלית של מעל 5,000 מטר, לשימוש במצבי חירום או להגנה על שטחים גדולים יותר.

"אנו גאים להכריז על השקת ה-Ring ARM-V, המבוססת על ה-Ring C-UAS המבצעית במלואה שנבדקה בקרב ואשר נפרסה ומשולבת במערכות ומוצרים שונים", אמר יונתן צור, מנכ"ל ומייסד שותף של Regulus Cyber.

"המערכת פותחה יחד עם צבא מערבי מוביל כדי לענות על הצורך בהגנה על כלי רכב משוריינים וטקטיים מודרניים מפני כטב"מים. בנוגע להגנה על כלי רכב מפני כטב"מים בהקשר של הסכסוך הנוכחי באוקראינה, אזי מערכת ה-Ring ARM-V מבוססת על הבנה עמוקה של האיום על כלי רכב, חיילים ושיירות".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית