תל אביב - סיאול: הסכם שיתוף פעולה בין איגוד ההיי-טק הישראלי לאיגוד תעשיית אבטחת המידע של קוריאה

על ההסכם חתמו מריאן כהן יו"ר איגוד ההיי-טק ומאיה שוורץ מנכ"לית האיגוד ו -chairman of KISIA, Dongbeom Lee

קרדיט תמונה: איגוד ההיי-טק הישראלי 

 

איגוד ההיי-טק הישראלי בהתאחדות התעשיינים חתם השבוע (רביעי) על הסכם הדדי (MOU) של איגוד תעשיית אבטחת המידע של קוריאה (KISIA) מול איגוד ההיי-טק הישראלי ופורום חברות הסייבר - לקדם שיתופי פעולה עסקיים בין החברות הישראליות והקוריאניות בתעשיית אבטחת המידע העולמית והסייבר. 

איגוד ההיי-טק הישראלי ו- KISIA יחתרו לשיתוף פעולה בתחומים הבאים: תמיכה ביוזמות רלוונטיות המבוצעות על ידי כל צד כולל ביקורים הדדיים, סמינרים ופגישות עסקיות אחרות המתמקדות בנושאי תעשיית אבטחת המידע והסייבר העולמית. 

שיתוף פעולה לשיפור מערכות הקשורות לתעשיית אבטחת המידע. שיתוף זמין על מידע של מגמות בתעשייה, מגמות במדינות או נתוני שוק אחרים. כולל אך לא רק מדיה מודפסת ואלקטרונית, קישורים לאתרים ונתונים רלוונטיים אחרים. וכמו כן שיתוף פעולה מחקרי. 

על ההסכם חתמו מריאן כהן יו"ר איגוד ההיי-טק ומאיה שוורץ מנכ"לית האיגוד ו -chairman of KISIA, Dongbeom Lee ההסכם נחתם במסגרת פיתוח עסקי בינלאומי של האיגוד ופורום חברות הסייבר הישראלי ומשמעותו היא פתיחת קו ישיר אל מול השוק בדרום קוריאה בתחום הסייבר ואבטחת המידע.

מאיה שוורץ, מנכ"לית איגוד ההיי-טק הישראלי: "תעשיית הסייבר הישראלית היא מהמובילות בעולם, פורום הסייבר של איגוד ההיי-טק אותו מקדם ליאור פרנקל מנכ"ל ובעלים של חברת  waterfull שם לו למטרה בין היתר, להביא הזדמנויות עסקיות בינלאומיות ואכן אנו אנו שמחים על שיתוף הפעולה שנוצר בין שתי המדינות ובטוחים שמכאן ייווצרו הזדמנויות עסקיות ומחקריות משמעותיות לשני הצדדים". 

מריאן כהן, יו"ר איגוד ההיי-טק הישראלי בהתאחדות התעשיינים: "זוהי אבן דרך משמעותית לתחילתו של שיתוף פעולה בנושא אבטחת מידע וסייבר אני נרגש מאוד עם חתימת ההסכם. אנו באיגוד ההיי-טק פועלים במרץ בכדי לייצר הזדמנויות עסקיות עבור חברינו וזוהי הזדמנות אדירה לעשות עסקים עם קוריאה גם בתחומים האלו".

מצד KISIA ציין Dengbeom lee: "באנו לכאן להתחיל שיתוף פעולה. קוריאה וישראל דומות בהרבה תחומים. קל לנו לעבוד עם חברות ישראליות, אנו אוהבים את ישראל ומאמינים בשיתופי פעולה נרחבים. לכם יש גישה לשוק האמריקאי אליו אנו רוצים להיכנס ולנו יש גישה לשווקי אסיה ונוכל להיות שותפים טובים לחברות ישראליות אשר מחפשות לחדור לשווקים אלו".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית