מסקנות מאוקראינה: אלביט רוצה למכור רקטות באירופה בשיתוף KMW

KMW ואלביט מיסדו את הקונספט "Euro-PULS" עבור הדור-הבא של ארטילריית רקטות ארוכות-טווח אירופאית כמערכת היורשת של ה-MLRS

https://elbitsystems.com/product/puls

לאחר שחתמו על מזכר הבנות ביוני האחרון, חברת KMW הגרמנית, אלביט מערכות גרמניה ואלביט מערכות יבשה הסכימו להגביר את שיתוף הפעולה האסטרטגי ביניהן. המשמעות היא יצור עתידי של מערכת ארטילריה רקטית באירופה.

על פי הודעת אלביט, הרקע לצעד זה הוא השדרוג והרחבת היכולות של מערכת הרקטות הרב-קנית האירופית (MLRS / MARS II). אלביט מספקת מגוון פתרונות מודרניים, כדי להיענות באופן מלא לדרישות משתמשי המערכת הרקטית הרב-קנית, החל מרקטות לטווח מורחב ועד לתחמושת אימונים חדשה שתאפשר למשתמש "להתאמן כפי שאתה נלחם" בשטחי אימון.

KMW ואלביט מיסדו את הקונספט "Euro-PULS" עבור הדור-הבא של ארטילריית רקטות ארוכות-טווח אירופאית כמערכת היורשת של ה-MLRS. קונספט זה כבר הוצע ללקוחות אירופיים ראשונים. מערכת ה-Euro-PULS מבוססת על מערכת שיגור רב-משימתית אוניברסלית (PULS) של אלביט מערכות ומגוון תחמושת מונחית מדויקת.

KMW משלימה את ה-Euro-PULS עם עשרות שנות ידע וניסיון רב בבנייה והתאמה אישית של מערכות ארטילריה (רקטיות) העומדות בתקנים האירופיים. חיבור זה מספק את היכולת לשלב כל רקטה בהתאם לדרישות המשתמש. שתי החברות מעוניינות בייצור רקטות מקומי כדי להבטיח את עצמאותה של אירופה בתחום.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית