אורביט תציג את ה-OceanTRx 4MIL, מסוף תקשורת הלוויינים הימי שלה, בתערוכת Eurinaval 2022

לדברי החברה, עם היכולת הטכנולוגית החדשה של מסוף התקשורת הלוויינית הימי, משתמשים יכולים להפעיל מערכת בודדת במספר רצועות שידור, תוך מתן גמישות מרבית בתרחישים תפעוליים ותוך צמצום שטח הסיפון הנדרש על כלי השיט

צילום: דובר צה״ל

אורביט מערכות תקשורת בע"מ, ספקית ישראלית של מסופי תקשורת לוויינים ימיים ואוויריים, פתרונות תחנות מעקב קרקעיות ומערכות ניהול אודיו מוטסות, תציג לראשונה את מסוף תקשורת הלוויינים הימי OceanTRx 4MIL בתערוכת Euronaval 2022 שתיערך בפריז בשבוע הבא.

לדברי החברה, היכולת הייחודית של ארבעת תחומי התדרים של המסוף מאפשרת פעולה בו-זמנית או מעבר אוטומטי בין מספר רצועות שידור, והחלפת אפשרית, מהירה וידנית בין תדרים. המערכת הקומפקטית חוסכת מקום משמעותי בכל כלי שיט קיים כיום, תוך הפקת ביצועים גבוהים במיוחד.

צילום: באדיבות אורביט

בנוסף להיותה מסוגלת לעבוד עם סוגים שונים של לוויינים ולהציע גמישות תפעולית, המערכת העמידה-למים והקשוחה תוכננה ונבדקה על פי תקני MIL-STD-810G המחמירים ביותר. המסוף מתאים לפעולה בתנאי סביבה קשים, לרבות לחות, שינויים בטמפרטורה, תנודות ספינה ועוד ומציע ייצוב ומעקב מעולים בתנאי ים קשים, כל זאת ללא צורך בתחזוקה תקופתית.

מאפיינים נוספים של מסוף OceanTRx 4MIL הם: ארכיטקטורת אנטנות בודדות, כפולות ומרובות, כולל שילוב עם מערכות OceanTRx 4MIL נוספות בכל כלי שיט, יחידות אלקטרוניות להחלפה בשטח,  יכולות ניטור, אבחון ופתרון בעיות מתקדמות ואלגוריתם מוגן בפטנט המאפשר מעבר חלק בין לוויינים בגבהים שונים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית