אלביט פתחה חברה בת באיחוד האמירויות

החברה הבת פועלת לפתח שיתופי פעולה ארוכי טווח עם כוחות הצבא של איחוד האמירויות

צילום: אלביט

החברה הבת פועלת לפתח שיתופי פעולה ארוכי טווח עם כוחות הצבא של איחוד האמירויות, מנהלת תהליכי התאמה של פתרונות טכנולוגיים לצרכים המבצעיים של משתמשי הקצה ומובילה העברת טכנולוגיות לשותפים מקומיים.

רן קריל, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בינלאומי באלביט מערכות: "הסכמי אברהם מהווים בסיס איתן לשיתופי פעולה עסקיים באזור. איחוד האמירויות ומדינות אחרות באזור הן שווקים חדשים וחשובים עבור אלביט מערכות. אנו מאמינים כי פורטפוליו הפתרונות הרחב שלנו יחד עם הניסיון המוכח שלנו בבניית פעילויות תעשייתיות וטכנולוגיות מקומיות במגוון מדינות, ממצבים אותנו היטב כדי לתת מענה לצרכים ולהזדמנויות באזור זה."
 
הביתן של אלביט מערכות בסלון האווירי בדובאי 2021 יציג פתרונות ללוחמה רשתית רב-ממדית, חימוש אווירי מדויק, מערכות ראש לטייסים ומערכות הגנה על מטוסים.

תצוגת נושא הלוחמה הרשתית הרב-ממדית תכלול פתרון רשת תקשורת אינטגרטיבית לאוויר, לים וליבשה החל מהרמה הטקטית ועד לרמת המפקדה. כמו כן יוצגו מערכות רדיו דיגיטלי ממשפחת אילינקס וכן את מערכת הטוריקס להרכשת מטרות מדויקת ומהירה לכוחות מתמרנים.

הצגת מערכות החימוש המדויק האווירי תכלול את  מערכת החימוש המשוטטת האוטונומית שרקרק. מערכות הראש (קסדות) לטייסים שיוצגו הם מסוג JHMCS-II הכוללות תצוגה בצבע וכן את מערכת ברייטנייט שמקנה לטייסי מסוקים יכולת טיסה בלילות חשוכים ובתנאי מזג אוויר קיצוניים. כמו כן יוצגו מערכות דירקם המגנות על כלי טיס מפני איומי טילי כתף.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית