פלאריום רוכשת את חברת FUTUREPLAY מפינלנד

מנכ״ל החברה: שילוב הצוות החזק של  Futureplay עם התשתית הטכנולוגיות ויכולות השיווק של פלאריום, יאפשר לנו להרחיב ולגוון את פורטפוליו המשחקים שלנו לז’אנרים נוספים

חיים טורפיאשוילי, מייסד ו-CPO פלאריום. תמונה: באדיבות החברה

חברת פלאריום (Plarium), מפתחת ומשווקת משחקי מובייל ו-PC מובילים , עם יותר מ-390 מיליון משתמשים, הודיעה על רכישת חברת Futureplay מהלסינקי, שפיתחה את המשחקים הפופולריים Merge Gardens, Battlelands Royale,  ואת  Idle Farming Empire. העסקה תושלם עד סוף אוגוסט 2021.

"אנו שמחים מאוד על הצטרפות הצוות המוכשר של Futureplay אל משפחת פלאריום", אומר אבירם שטיינהרט, מנכ"ל פלאריום. "הרכישה מהווה חיזוק משמעותי להיצע הרחב של משחקי פלאריום. שילוב הצוות החזק של  Futureplay עם התשתית הטכנולוגיות ויכולות השיווק של פלאריום, יאפשר לנו להרחיב ולגוון את פורטפוליו המשחקים שלנו לז’אנרים נוספים״.  

חיים טורפיאשוילי, מייסד ו-CPO פלאריום, מוסיף כי עבודה צמודה יחד של שתי החברות, תוך שיתוף ידע, מומחיות ומשאבים תאפשר להרחיב את תפוצת משחקיה הקיימים של Futureplay וכן תסייע בפיתוח משחקים חדשים לשוק.

"אנו משתוקקים לצמוח וללמוד מהמומחיות של פלאריום בשוק משחקי המובייל", אומר יאמי לאאס, מנכ"ל ומייסד Futureplay. "שילוב כוחות זה יאפשר לנו לבסס עוד יותר את המשחקים הקיימים שלנו וכן להביא ערך מוסף בפיתוח משחקים חדשים. מעבר לכישרון ולמשאבים, פלאריום תסייע לנו לבנות חווית משחק טובה יותר עבור השחקנים שלנו. אנו שותפים לחזון משותף של פיתוח סביבת משחק יצירתית שבה צמיחה עסקית משתלבת עם התשוקה שלנו לבנות משחקים שהשחקנים שלנו אוהבים לשחק".

הפורטפוליו של פלאריום כולל למעלה מ-20 משחקים, דוגמתRAID: Shadow Legends, Vikings: War of Clans, Lost Island: Blast Adventure ו- Stormfall, הזמינים בכל מערכות ההפעלה המרכזיות. פלאריום מעסיקה יותר מ-1,600 עובדים במטה שלה בישראל ובשמונה משרדים ואולפני פיתוח באירופה ובארצות הברית.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית