לראשונה: מיירט ישראלי בתכנון רפאל מיוצר בהודו

החברה הישראלית--הודית המשותפת KRAS מסרה השבוע קיט להרכבה של טיל קרקע-אוויר לטווח בינוני (MRSAM) תוצרת השותפות בין KALYANI לרפאל

https://www.defencestar.in/defence-industry/defence-company/rafael-kalyani-group-company-kras-delivers-first-kit-of-mrsam-surface-to-air-missiles/5007/

החברה הישראלית--הודית המשותפת KRAS מסרה השבוע לייצור ערכה (KIT) ראשונה של טיל קרקע-אוויר לטווח בינוני (MRSAM) תוצרת השותפות בין KALYANI לרפאל. הטיל מיוצר במפעל KRAS ליד שדה התעופה של העיר היידרבד.

חברת הייצור מחוייבת לייצר אלף ערכות של טילי קרקע-אויר עבור חילות האוויר והים של צבא הודו. ערכות הטיל יימסרו לחברת ה-DEFENSE ההודית הממשלתית BDL לשם הרכבה ואינטגרציה סופית של הטיל, המוצר הסופי. קבוצת קליאני מייצרת  תותחים ארוכי-טווח, כלי רק"ם ומערכות נשק שונות, והיא בעלת יכולות לייצר טילי קרקע-אוויר.

סגן נשיא רפאל פנחס יונגמן, מנהל חטיבת  הטילים, אמר כי מערכות הטילים בייצור משותף הודי-ישראלי משקפות את מחויבות החברה לייצור מקומי בהודו של ציוד הגנה. DEFENCE STAR מוסר כי כבר הוקם מרכז שירכז את הידע והטכנולוגיות, ההנדסה והמחקר לקראת ייצור הטילים.

בטקס השקת המוצר המשותף העלו הדוברים ההודיים על נס את שיתוף הפעולה העמוק בין הודו לישראל בתחום ההגנה והאסטרטגיה ואת השילוב המבורך של טכנולוגיות של רפאל ושל קבוצת קליאני ההודית.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית