חברת הסייבר Salt Security מגייסת 30 מיליון דולר מקרן סקויה קפיטל האמריקאית

מאז הקמתה גייסה מעל 60 מיליון דולר במצטבר כולל הסבב הנוכחי

צילום: Salt Security

חברת הסייבר Salt Security מגייסת 30 מיליון דולר בסבב B, שהובל על ידי קרן סקויה קפיטל האמריקאית. בסבב השתתפו גם המשקיעים הקיימים Tenaya Capital, S Capital , Y Combinator. מוקדם יותר השנה בחודש יוני הכריזה החברה על גיוס של 20 מיליון דולר ומאז הקמתה גייסה מעל 60 מיליון דולר במצטבר כולל הסבב הנוכחי.

משקיעים נוספים בחברה הם מריוס נכט ממייסדי חברת אבטחת המידע Check Point ורנה בונוואני, ששימש מעל לעשור מנהל שיווק ראשי של פאלו אלטו נטוורקס וסגן נשיא לקוחות אסטרטגיים של החברה. "לא היינו זקוקים לכסף. כל כספי הסבב הקודם עדיין בבנק", אומר רועי אליהו, מנכ"ל וממייסדי Salt Security.

"אנחנו בונים חברה גדולה ולכן ראינו בגיוס החדש הזדמנות להאיץ את הגדילה שלנו, לחזק את ההובלה שלנו בשוק, לחבור לשותפים חזקים כמו קרן סקויה ולצרף לדירקטוריון את קארל אשנבך המביא עימו שפע של ידע ומומחיות בבניית חברות עד להנפקה. 

"החברה כיום בשלב המאפשר לעובדים חדשים להשתלב בחברה, לצמוח איתה ולהשפיע בצורה משמעותית. אנו עושים את הדרך להפוך לחברת יוניקורן ומאפשרים לעובדים שלנו לצבור ניסיון משמעותי בבניית חברות גדולות משלב מוקדם", מוסיף אליהו. "אנו צומחים במהירות ומובילים את קטגוריית ה-API Security בה אנו מתמקדים."

כיום Salt Security מעסיקה כ- 50 עובדים, 20 מהם מועסקים בארה"ב ו- 30 מועסקים במרכז הפיתוח בתל אביב, שבימים אלו משמש כמשרד היברידי המאפשר הן עבודה מהבית והן עבודה ממשרדים שפועלים בהתאם להנחיות, כל זאת על פי העדפת העובדים. החברה צפויה לגייס עשרות עובדים נוספים בתקופה הקרובה בתחומי הפיתוח, המחקר וניהול המוצר, כשמרבית העובדים ייקלטו בישראל.

חברת Salt Security עוסקת בהגנה על ממשקי API. ממשקים אלו הם העורקים והורידים של העולם הדיגיטלי, ונמצאים בליבת יישומי ה- SaaS, web, mobile, IoT, microservices . כיום כ- 83% מהיקף כל תעבורת האינטרנט עוברים דרך APIs, והמידע הפרטי של כל אדם עובר דרך אלפי APIs כל יום. מאפליקציית הבנק האישית שלנו, רשתות חברתיות, חשבונות דוא"ל נפוצים כמו Gmail ועד לרכבים ומוצרים חכמים נשלטים מרחוק על ידי אפליקציות.

Salt Security פיתחה פלטפורמה לאבטחת API מוגנת בפטנט, המסוגלת לחשוף את הפגיעויות הייחודיות לכל API, לזהות תקיפות בזמן אמת ולהגיב לפני שנגרם נזק. פריסת הפלטפורמה בארגונים מתבצעת תוך מספר דקות באופן אוטומטי ומיד לאחר מכן לומדת את ממשקי ה- APIs של החברה ומזהה תקיפות וחריגות ללא כל צורך בהתאמה אישית מצד הלקוח. בין לקוחות החברה ניתן למנות את Finastra, City National Bank, Equinix, AppsFlyer, TripActions, Armis ועוד.

"ממשקי API הפכו לבסיס של כמעט כל תוכנה. Salt Security מאפשרת לארגונים לגלות את ממשקי ה- API  בארגון שלהם, למנוע את התקפתם בזמן אמת ולתקן חולשות אבטחה בהם, כך שלקוחות החברה יוכלו להמשיך לפתח ולחדש בעולם הדיגיטלי", אמר קארל אשנבך, שותף בקרן סקויה. 

חברת  Salt Security הוקמה ב-2016 על ידי רועי אליהו (מנכ"ל) ומייקל ניקוסיה (סמנכ"ל תפעול). 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית