הכוונת של SMART SHOOTER נבחנת על ידי נאט"ו

ה- SMASH הנו פתרון בקרת אש מוכח קרב לנשקים קלים המבטיח שכל כדור ימצא את היעד שלו

צילום: SMART SHOOTER

SMART SHOOTER חברה ישראלית המעצבת, מפתחת ויצרנית מערכות בקרת אש הודיעה כי החברה נחשבת כספקית פתרונות פוטנציאלית והטכנולוגיה שלה שנבחרה לתכנית העבודה של נאט"ו להגנה מפני טרור (DAT PoW) תבחן בתחום הלחימה ברחפנים. פתרון בקרת האש SMASH של החברה ייבחן ויוערך בחלק של יצירת המגע בשרשרת חיסול הכטב"מים.

ה- SMASH הנו פתרון בקרת אש מוכח קרב לנשקים קלים המבטיח שכל כדור ימצא את היעד שלו. עם יכולת "One Shot - One Hit" ייחודית, ה SMASH מאפשר למפעיל לנטרל במהירות וביעילות כל מטרה קרקעית או מוטסת, מאוישת או בלתי מאוישת. לדברי אנשי החברה, זהו פתרון חסכוני הניתן לשילוב בכל סוג רובה סער, כמו גם בשילוב עם מערכות אנטי-כטב"מים אחרות, בכדי לספק פתרון הגנה רב-שכבתי יעיל המתאים לשדה הקרב המודרני.

אלגוריתמי הרכישה והמעקב של יעדים של SMASH יחד עם תוכנת עיבוד תמונה מתוחכמת משולבים בתוך פתרון חומרה מוקשח המאפשר איתור, מעקב ומגע יעיל אוטומטי של כטב"מים. באפשרות יחידות חי"ר רגילות לעשות שימוש באלגוריתמי הרכשה מדויקים וביכולות עיבוד אלקטרו-אופטיות מתקדמות. ה-SMASH מאפשר ליצור רשת מיקרו-טקטית בין יחידות SMASH פרוסות ולהפוך את היחידה כולה לחכמה, מדויקת ומחוברת.

מיכל מור, מנכ"לית SMART SHOOTER: "פתרון SMASH של SMART SHOOTER הוא פתרון מוכח ואמין לחיסול כטב"מים, וכבוד הוא לנו שתכנית העבודה של נאט"ו להגנה מפני טרור בחרה בו כמתמודד בתחום המאבק כנגד רחפנים. מערכת בקרת האש SMASH מעמידה בהישג ידם של משתמשיה יכולת דיוק נגד כטב"מים עם מקסום היעילות התפעולית תוך שמירה על בטיחות הכוח ומזעור הנזקים ההיקפיים."

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית