קומטל ישראל החלה לשווק את מוצרי Micropol השבדית

החברה עוסקת בטכנולוגיית סיבים אופטיים פסיביים, ופועלת בתחומי ביטחון ואבטחה, תעשייה, טלקום וטכנולוגיות רפואיות. מחבר ה-Falcon שלה נמצא בשימוש הצבא השבדי

מחבר ה-Falcon של החברה. צילום: באדיבות קומטל

חברת קומטל ישראל הודיעה כי החלה לייצג בארץ באופן בלעדי את חברת Micropol Fibrotic השבדית, העוסקת בתחום טכנולוגיית סיבים אופטיים פסיביים. החברה פועלת בתחומי ביטחון ואבטחה, תעשייה, טלקום וטכנולוגיות רפואיות.

מוצר הדגל של החברה הוא מחבר ה-Falcon, שמשמש את הצבא השבדי בכל מקום שבו נדרשים רכיבים קשיחים ועמידים. מדובר במחבר האלומה המורחבת בעל 12 הערוצים הקטן ביותר בשוק, העונה על קוטר האלומה המוגדר במפרט MIL-DTL-83526. הוא נוסה ונבדק על פי המפרטים המחמירים בעולם. בשנת 2018 הנפיקה הרשות לאספקת חומרים לתעשייה הביטחונית השבדית תעודת אישור התאמה, המאשרת לצבא שבדיה את השימוש במחברים אלו במסגרת מערכות התקשורת הטקטיות בשדה. עוד נקבע, כי המחברים תואמים לכל המותגים האחרים בשוק, ובשל כך ניתן להשתמש בהם בשילוב עם מערכות אחרות הפועלות על פי תקני נאט"ו.

מנכ"ל חברת קומטל ישראל, נתן סרנגה, מסר כי "כניסתה של חברת Micropol לישראל יצרה הד תקשורתי חיובי בשוק. אנו מקבלים פניות רבות בעיקר מהשוק הצבאי, הביטחוני והרפואי, שמחפשים מענה מדויק לצרכים המאתגרים בשוק שלנו. הנציגות החדשה ושיתוף הפעולה משקפים את החזון שלנו - לתמוך בכל שלבי הפיתוח והייצור בהייטק ובתעשייה הישראלית, לתת מענה גמיש, מהיר ואיכותי לצרכי השוק המשתנים, לייצר פתרונות ממשיים בקצה הטכנולוגיה כמענה לצרכיו העתידיים והמיידים של הלקוח, תוך מקצועיות, שירות וליווי לקוח ברמה הגבוהה ביותר".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית