במערכת הביטחון לא מציינים את השיוך הארגוני של מבצע הפיגוע באריאל

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו סייר במקום הפיגוע בצומת אריאל ושמע תדרוך מבצעי מאת גורמי צבא. עם זאת, נמנע נתניהו, כמו שאר מערכת הביטחון, לנקוב בשמו של הארגון מאחורי הפיגוע או להגיד שמדובר בבודד

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
 

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו סייר במקום הפיגוע בצומת אריאל ושמע סקירות במקום מפי מפקד פיקוד מרכז אלוף נדב פדן. לסיור הצטרף גם ראש עיריית אריאל אליהו שבירו. ״אני שולח תנחומים למשפחות של סמ"ר גל קיידאן והרב אחיעד אטינגר שמת מפצעיו הבוקר, אב ל-12. אלה שני אנשים ששמעתי עליהם שהיו אנשים מופלאים. לבנו איתם, לב העם כולו עם המשפחות. אנחנו יודעים את זהות המפגע. צה"ל, השב"כ וכוחות הביטחון במרדף צמוד אחריו", אמר נתניהו.

"אנחנו יודעים היכן הוא גר, איתרנו את משפחתו. אני נתתי הבוקר הנחיות להתחיל בהריסת ביתו, וההכנות כבר החלו. אנחנו מפיקים את כל הלקחים, ואינני רוצה להיכנס לתחקיר המבצעי ששמעתי עכשיו. יש כאן טרגדיה גדולה מאוד למשפחות. אני גם רוצה לשלוח מכאן איחולי החלמה לפצוע."

ראש הממשלה הוסיף כי ניתנה הוראה להרוס את בתי המחבלים בפיגוע. עם זאת, נמנע ראש הממשלה לנקוב בשם הארגון שביצע את הפיגוע. ברשת רצות שמועות כי ארגון אנונימי בשם "תנועת ההתנגדות הערבית לשחרור פלסטין" לקח אחריות על הפיגוע באריאל ועל ירי רקטות הM75 לעבר תל אביב בסוף השבוע האחרון. כאמור, במערכת הביטחון נמנעים מנקיבת שם הארגון שהוציא לפועל את הפיגוע. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית