37 שנים לאחר מבצע יהונתן

חברת טרילוג'יקל טכנולוגיות זכתה בפרוייקט ליישום מערכת שו"ב בשדה התעופה של אנטבה באוגנדה
מגדל הפיקוח בשדה התעופה הישן של אנטבה
בדיוק בשבוע בו מציינים 37 שנה למבצע החילוץ של צה"ל לשחרור 105 בני הערובה שנחטפו בשנת 1976 על ידי טרוריסטים במהלך טיסתם מישראל לצרפת והובאו לשדה התעופה אנטבה באוגנדה, זוכה חברת טרילוג'יקל טכנולוגיות הישראלית בפרוייקט לשילוב ויישום מערכת ניהול ושו"ב בשדה התעופה ההוא.

הפרויקט שצפוי לצאת לדרך בשבוע הקרוב יקיף, בין השאר את מחלקות כוח האדם, הרכבים והציוד המשמשים את שירותי הקרקע בשדה. הפרויקט הוזמן על ידי חברת ENHAS - המפעילה 70% משירותי הקרקע בשדה התעופה באנטבה, ובמסגרתו יוטמעו מוצרי התוכנה והחומרה של טרילוג'יקל כחלק מפתרון כולל ואינטגרטיבי לשליטה מוחלטת בניהול המשאבים הקיימים בשדה התעופה וביצוע של משימות במרחב האווירי של השדה.

במסגרת הפרויקט יותקנו לראשונה בשדה התעופה, מערכות מחשוב במחלקות התפעול, הכבודה, ההעמסה והפריקה, מחלקות הנוסעים, הניקיון, שינוע נוסעים, תחזוקה ועוד. כמו כן, תסופק מערכת מחשוב למנהלים ולמפעילים וכן תותקן מערכת בקרה לשליטה והתראה במקרים של חריגות תפעוליות או בטיחותיות.

מנכ"ל טרילוג'יקל ארז לורבר, אמר כי "אנחנו שמחים על ההזדמנות שניתנה לחברה, לבצע פרוייקט רחב היקף באוגנדה. ישנה סמליות רבה בתאריך בו אנו מתחילים את הפרויקט".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית