שכבות האחסון הווירטואלי

NetApp חושפת את Flash Accel, מרחיבה את תכנית השותפות הטכנולוגית וחותמת על הסכם שיווק כדי לשלב את פתרונות שרתי המטמון עם Data ONTAP עבור פתרון ניהול אחסון מקצה לקצה
(תמונה: shutterstock.com)

כאשר דרישות הקיבולת עולות בקצב מעריכי, ממשיך זיכרון ההבזק לצבור פופולריות כפתרון משלים עוצמתי לאחסון המסורתי בדיסק קשיח. היכולת לקצר באופן דרמתי את משוכת ההשהיה בפעולות קלט/פלט - גורם מעכב עיקרי עבור יישומים מהירים עם כושר הרחבה - הופכת אסטרטגיית הבזק יעילה וגמישה לחלק קריטי של תשתית נתונים זריזה וגמישה.

היום, הרחיבה NetApp את אסטרטגיית שכבות האחסון הווירטואלי (VST) על-ידי הצגת NetApp® ‏Flash Accel, הרחבת תכנית השותפים הטכנולוגיים - על מנת לכלול שותפי חומרה ותוכנה מתחום המטמון, ואף חשפה את שיתוף הפעולה השיווקי עם Fusion-io. העדכון הנרחב של אסטרטגיית שכבות האחסון הווירטואלי מאפשר ניהול אחסון מקצה לקצה עבור לקוחות עם סביבה פיזית או וירטואלית, מזיכרון ההבזק הנגיש בשרת של הלקוח עד לאחסון החסכוני בדיסקים קשיחים.

Flash Accel הוצג בביתן של NetApp - ביתן מס' 1402 בכנס VMworld San Francisco שהתקיים ב- 26-30 באוגוסט. VST יוצרת גם הזדמנויות חדשות לעבודה עם NetApp עבור שותפים במטרה לפתח טכנולוגיות חדשות אשר תשתלבנה באופן הדוק עם היכולות של Data ONTAP®, מערכת ההפעלה המובילה של NetApp לניהול האחסון. באמצעות Data ONTAP ויוזמות VST חדשניות נוספות כגון NetApp Flash Cache ו- NetApp Flash Pool, יכולים כעת מנהלי IT לנהל את האחסון ברמת השרת, ברמת הבקר, את זיכרון ההבזק ברמת הדיסק וכן את השימוש באחסון ברמת הדיסק מתשתית ניהול נתונים אחת.

יתרון זה מאפשר להם לעמוד ברמות השירות ולספק יעילות אחסון גבוהה יותר על-ידי התאמת המדיה המתאימה לנתונים המתאימים בזמן הנכון. עם Flash Accel של NetApp ניתן להאיץ את ביצועי היישומים עד 90% מהר יותר באמצעות הפיכת Server Flash לתשתית אחסון נתונים "חמה" Flash Accel של NetApp מאפשרת להאיץ ביצועי יישומים באמצעות הפיכת זיכרון ההבזק בצד השרת למטמון המשמש לאחסון נתונים "חמים" הנגישים לעתים קרובות.

בדיקות שערכה NetApp הוכיחו כי באמצעות אחסון של עד 2 טרה-בייט של נתונים חמים בשרת זיכרון הבזק, ניתן להפחית אירועי השהייה של שרת ויישומים בעד 90% ולשפר את ה- IOPS ב- 80%. וכן, באמצעות הפחתת עומס ה- IOPS ה"חמים" מהשרת, מסייעת Flash Accel בהקטנת הדרישות ממערכת האחסון העורפית (FAS).

"הגישה הפתוחה של NetApp לשיתופי פעולה עם חברות מובילות בתעשייה באמצעות תכנית שותפי הטכנולוגיה שלה תקנה ללקוחות פתרונות יעילים אשר יאפשרו להם ליהנות מביצועים גבוהים אשר יושגו ממוצרי התוכנה והחומרה שלFusion-io בעלות הנמוכה משמעותית ממערכות דור קודם. הגישה החדשנית של NetApp ל- Flash עם שכבות אחסון וירטואליות, בשילוב עם תוכנה כגון Fusion ioTurbine או directCache וחומרה כגון Fusion ioMemory, מאפשרת, באופן ייחודי, למנהלי IT לשפר את הביצועים על-פי דרישה ובתגובה לדרישות העסקיות המשתנות תדיר", אומר • Neil Carson, סמנכ"ל טכנולוגיות וסגן נשיא בחברת Fusion-io.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית