כייבל אנד וויירלס פנמה בחרה בפתרונות התקשורת הלוויינית של גילת

החברות משתפות פעולה מאז 2005 באספקת שירותי תקשורת מבוססי לוויין על בסיס פתרונות SkyEdge ו- SkyEdge II של גילת, עם למעלה מ-1300 אתרי תקשורת פעילים

חברת גילת רשתות לוויין הודיעה היום כי נבחרה על ידי כייבל אנד וויירלס פנמה, מפעילת התקשורת הגדולה בפנמה, לאספקת פתרון Sky-Edge II להרחבת רשת התקשורת שלה.

התשתית של גילת תסייע לכייבל אנד וווירלס פנמה להרחיב את פריסת הרשת הקיימת שלה ולהציע ליותר לקוחות ברחבי המדינה שירותי טלפוניה ואינטרנט בפס רחב. כייבל אנד וויירלס פנמה, מקבוצת ענקית התקשורת הגלובלית כייבל אנד וויירלס, הינה מפעילת התקשורת הגדולה בפנמה עם כ-2.5 מיליון מנויים סלולריים (למעלה מ-65% מכלל השוק), כחצי מיליון מנויי תקשורת קווית וכ-150 אלף מנויי אינטרנט בפס רחב.

"אנו גאים במערכת היחסים הארוכה עם כייבל אנד וויירלס והאמון ההדדי שנוצר במשך השנים. פרויקט זה הינו עדות נוספת ליכולת של גילת לתת מענה התומך בצרכים הייחודים של מפעילי תקשורת, המחויבים לספק שירותי תקשורת אמינים גם בסביבות המרוחקות והמאתגרות ביותר", אמר ראסל ריביירו, סגן נשיא לאזור אמריקה הלטינית בגילת.

החברות משתפות פעולה מאז 2005 באספקת שירותי תקשורת מבוססי לוויין על בסיס פתרונות SkyEdge ו- SkyEdge II של גילת עם למעלה מ-1300 אתרי תקשורת פעילים. ההרחבה הנוכחית של רשת התקשורת של כייבל אנד וויירלס פנמה כוללת אנטנות VSAT המונעות באנרגיה סולארית, כמו גם התקנה, תחזוקה ותפעול של כלל התשתית הנלוות.

"החלטתנו לבחור שוב בגילת לסייע לנו לספק תקשורת לווינית איכותית בפנמה, הינה הצבעת אמון בשותפות המוצלחת שלה עם כייבל אנד וויירלס לאורך שנים. היכולת של גילת לספק פתרון יעיל מקצה לקצה לתקשורת בפס רחב, יחד עם המקצועיות והתמיכה של החברה בניהול של רשת התקשורת, תאפשר לנו לספק ללקוחותינו תקשורת איכותית ואמינה גם במקומות המרוחקים ביותר", אמר ג'ורג' ניקולאו, מנכ"ל כייבל אנד וויירלס פנמה.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית