Virtex®-6Q FPGA

Xilinx מכריזה על זמינותה של משפחת ה-Virtex®-6Q FPGA עבור יישומי ביטחון קריטיים
Virtex-6Q FGPA

Xilinx (זיילינקס), ענקית הרכיבים המתכנתים (FPGA), מכריזה על זמינותה של משפחת Virtex®-6Q FPGA – פתרון מתכנת ועתיר ביצועים המותאם ליישומי ביטחון קריטיים.

הסוכנות לביטחון לאומי (NSA)בחנה את ליבת ה-IP של זיילינקס מסוג SECMON ומצאה כי היא מספקת הגנה ברמת AT (הגנה מפני חבלות) שתחזק עוד יותר את יכולות האבטחה של ה-FPGAs ממשפחת Virtex-6Q. הגעתם של התקנים אלו לשוק, בשילוב עם ליבת ה-IP מסוג SECMON, מספקת פלטפורמה מאובטחת עבור תכנוני ביטחון וחלל (A&D) המצויים בשימוש ביישומי AT קריטיים, ובנוסף לכך עוזרת להעמיק את הקשר בין זיילינקס לבין NSA. "משפחת Virtex-6Q היא צעד פורץ דרך נוסף בהיסטוריה הארוכה של זיילינקס עם תעשיית החלל והביטחון", אומר יוסוף חלילולאי, מנהל בכיר בחטיבת הביטחון והחלל של זיילינקס. "מוצר זה עומד בדרישות התכנון המחמירות ביותר של מוצרי ביטחון מאובטחים ומספק יכולות הגנה גם כנגד הנזקים המתוחכמים ביותר".

פתרון ה-AT המתכנת עבור ה-FPGAs ממשפחת Virtex-6Q מספק השלמה מקיפה ליישומי מערכת AT ומבטיח הגנה לטכנולוגיה הקריטית של המערכת בהתאם להוראות ה-DoD 5200.39 של משרד ההגנה האמריקני. זיילינקס מציעה מגוון אפשרויות תמיכה עבור יישום AT, לרבות תוכנה, IP, תיעוד, מתודולוגיות, קבוצות עבודה ומומחים. הפתרון המאובטח של זיילינקס עוזר להפיק רמות גבוהות יותר של אינטגרציה ושל אמינות המועילות גם ליישומים אחרים כדוגמת מערכות תעופה מסחריות.

ה-Virtex-6Q FPGA הוא המוצר הראשון של זיילינקס המציע תכונות הגנה מפני זיוף שהינן קלות לאימות, כדי להילחם באיום ההולך וגובר של התקנים מזויפים החודרים למערכות אבטחה בכל רחבי העולם. בנוסף ליכולות המאובטחות של התקני Virtex-6Q ליישומי ביטחון, מוצעת בקרת מערך מסיכה, זיווד מוקשח, יכולת עבודה בסביבה של טמפרטורות גבוהות ותוחלת חיים ממושכת יותר בהשוואה למקבילות מסחריות תואמות-הפינים שלהם.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית