דיווח: חברת הסייבר SentinelOne מחפשת קונים 

ל-SentinelOne יש כיום שווי שוק של כ-4.23 מיליארד דולר | בשיא, הגיע שווי השוק של החברה ל-8.9 מיליארדי דולרים

תומר ויינגרטן- מנכ"ל ומייסד סנטינל וואן. צילום:  סנטינל וואן

לפי פרסום של רויטרס, SentinelOne Inc, חברת אבטחת סייבר עם שווי שוק של כ-5 מיליארד דולר, בוחנת אפשרויות שיכולות לכלול מכירת החברה. החברה יזמה פעולות בנושא ושוקלת מכירה כאחת האפשרויות. 

SentinelOne יצאה להנפקה ביוני 2021. היא השיגה שווי של 8.9 מיליארד דולר בבכורה במסחר לאחר גיוס של 1.2 מיליארד דולר ממשקיעים. ל-SentinelOne יש כיום שווי שוק של כ-4.23 מיליארד דולר. 

SentinelOne היא חברת אבטחת סייבר המספקת ללקוחותיה אבטחת נקודות קצה, מודיעין איומים ושירותים קשורים אחרים. החברה צומחת במהירות בשנים האחרונות. החברה אומרת שפלטפורמת Singularity שלה משמשת יותר מ-10,680 לקוחות. 

מספר החברות שמוציאות לפחות 100,000 דולר בשנה על התוכנה של SentinelOne זינק ב-61% לפי הדו״חות האחרונים. עם זאת, החברה רשמה הפסד נקי של 106.86 מיליון דולר בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 באפריל השנה, בהשוואה ל-89.83 מיליון דולר בשנה הקודמת.

המהלך של SentinelOne למכירה מגיע בתקופה שבה תעשיית אבטחת הסייבר סובלת מאינפלציה ועליית הריבית. השינוי בנתוני המאקרו העולמיים, הביא לכך שמשקיעים מחפשים חברות שיודעות לייצר רווח.  בנוסף, החברה פועלת בנוף תחרותי מאד מול חברות כמו CrowdStrike, Palo Alto Networks ו-FireEye. 

נאמר כי החברה עובדת עם Qatalyst Partners, בנק בסן פרנסיסקו המתמחה במיזוגים ורכישות. האפשרויות כוללות מכירה לקרנות פרטיות. 

״החברה עדיין לא קיבלה הצעה העונה על ציפיות הערכת השווי שלה״, לפי הפרסום של רויטרס. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית