חברת DSIT בתערוכת IMDEX 2023: מציגה ערכת לוחמה בצוללות ופתרונות מודעות מצבית תת-מימית רב-שכבתית

ערכת הלוחמה בצוללות (AWS) כוללת מערכת הגנה מפני טורפדו, המסופקת במשותף עם רפאל

תמונה: DSIT

DSIT Solution מפתחת, יצרנית וספקית ישראלית של פתרונות הגנה מקיפים ומשולבים כנגד כל סוגי האיומים התת-מימיים, מציגה בתערוכת IMDEX 2023 שתתקיים השבוע בסינגפור את ערכת הלוחמה בצוללות (ASW) לכלי שייט ואת פתרונות המודעות המצבית התת-מימית הרב-שכבתית שלה.

ערכת ה-ASW התת-מימית של DSIT משלבת בתוכה את מערכת סונאר המותקנת על גבי גוף כלי השייט (HMS) עם מערכת סונאר נגרר (TAS) אקטיבית ו/או פסיבית כדי לחפש, לזהות, לעקוב ולסווג מטרות תת-מימיות במצבים פסיביים, אקטיביים ומקבילים.

כל מערכת סונאר כוללת טכנולוגיית למידת מכונה (ML) המפחיתה את עומס העבודה של המפעיל ומצריכה מומחיות והיא ניתנת להתקנה על מגוון של כלי שיט עיליים.

ה-ASW כוללת גם פתרון הגנת טורפדו מהדור-הבא, המשלב את מערכות הסונאר של DSIT עם מערכת ההגנה נגד טורפדו (ATDS) של רפאל, שבפני עצמה מורכבת מטיל Torbuster SP המיועד לחיסול טורפדו ומאמצעי הפיתיון Scutter Mk3. ניתן להתקין את המערכת המשולבת על מגוון כלי שיט עיליים, המשמשים כחלק מחבילת הגנה מלאה.

החברה גם תציג בתערוכת IMDEX 2023 את פתרון המודעות המצבית לתחום התת-מימי שלה, הכולל את משפחת מערכות הסונאר Shield של החברה: SeaShield - מערכת ASW המציעה יכולות מעקב חופי לטווח-ארוך בזמן-אמת ומספקת מודעות מצבית מקיפה בתחום התת-מימי ומערכות סונאר AquaShield ו-PointShield.

יכולות המערכת כוללות זיהוי, מעקב וסיווג איומים תת-מימיים אוטומטיים, הבחנה בין צוללות לבין איומים וחפצים תת-מימיים אחרים, וכן התראה אוטומטית המושמעת מיד עם זיהוי של פולש תת-מימי.


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית