אלביט תספק מאמן לחיל האוויר הפולני

החוזה בהיקף של כ- 36 מיליון דולר לספק ארבעה סימולטורים לאימון משימתי למטוסי F-16 | מדובר במאמן מקושר שיאפשר חיבור עתידי למערכות אימון נוספות 

By Rob Schleiffert from Holland - F-16C 6 ELT, CC BY-SA 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=46378481

אלביט מערכות הודיעה כי זכתה בחוזה בהיקף של כ- 36 מיליון דולר לספק ארבעה סימולטורים לאימון משימתי למטוסי F-16 עבור חיל האוויר הפולני. החוזה יבוצע בתקופה של 28 חודשים.

טכנולוגיית הסימולציה בליבת מרכז האימון המשימתי מאפשרת אימון באיכות גבוהה ומשפרת את המוכנות המשימתית. הסימולטורים המקושרים, הכוללים מערכת תצוגה ב-360 מעלות, מספקים חווית אימון מלאה ברמת אמינות גבוהה.

על ידי מתן חווית טיסה מציאותית ללא מגבלות בטיחות, פתרון האימון של אלביט מערכות יספק לטייסי ה- F-16 בחיל האוויר הפולני מגוון רחב של מיומנויות, מהכרות בסיסית עם המטוס ועד ליכולות טיסה קרבית בזירות מבצעיות מורכבות.

טכנולוגיות ההדרכה והסימולציה של אלביט מערכות יכולות בנוסף לספק את תשתית הסימולציה העתידית של חיל האוויר הפולני, באופן שיאפשר קישור למערכות נוספות להדרכה ואימון וירטואלי בזמן אמת.

יורם שמואלי, מנכ"ל אלביט מערכות כלי טיס, אמר: "זכייה זו מדגישה את מעמדה של אלביט מערכות כמובילה בשווקי ההדרכה והסימולציה. אנו מחויבים למתן פתרונות אימון ברמה גבוהה עבור טייסים צבאיים ואנו גאים לספק לצבא הפולני פתרונות מתקדמים לתמיכה מלאה במשימותיהם".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית