תערוכת IDEX 2021 – סמארט שוטר תציג את טכנולוגיית SMASH

ה- SMASH הוא פתרון בקרת אש "One Shot - One Hit" - מערכת המאפשרת למפעיל לנטרל במהירות וביעילות כל יעד קרקעי או מוטס, מאויש או בלתי מאויש
 

צילום: SMASH HOPPER

החברה הישראלית  ,SMART SHOOTERמעצבת, מפתחת ויצרנית של מערכות בקרת אש חדשניות המגדילות משמעותית את הדיוק והקטלניות של נשק קל, הודיעה היום (רביעי) כי תציג את מערכת בקרת האש  SMASH 2000 Plus ואת עמדת הנשק הקל הנשלטת-מרחוק בשלט רחוק SMASH Hopper Light  בתערוכת IDEX 2021 שתתקיים באבו דאבי בתאריכים 21-25 בפברואר.

על פי החברה ,ה- SMASH הוא פתרון בקרת אש מוכח-לחימה המבטיח שכל כדור ימצא את יעדו. עם יכולת ייחודית של  ,"One Shot - One Hit"המערכת מאפשרת למפעיל לנטרל במהירות וביעילות כל יעד קרקעי או מוטס, מאויש או בלתי מאויש. זהו פתרון חסכוני שניתן לשלב בכל סוג של רובה סער כדי להגביר את קטלניות הכוח תוך אבטחת שלומם של כוחות ידידותיים והפחתת נזקים משניים.

ה- SMASH 2000 Plus כולל את כל התכונות של פתרון בקרת האש SMASH  בתוספת מוד נוסף של אנטי-כטב"מים המספק יכולת השמדה מדויקת כנגד רחפנים או יעדים קרקע סטטיים או ניידים. ה- SMASH 2000 Plus תוכנן בכדי לתת חיילים ואנשי מקצוע בתחום אכיפת החוק יתרון טקטי מכריע כמעט בכל תרחיש מבצעי, והוא אידיאלי לשימוש צבאי, הגנת המולדת, אבטחת גבולות, הגנה על מתקנים אסטרטגיים, משטרה וגופיפ פארא-צבאיים.

ה-SMASH Hopper  הינה עמדת נשק קלה נשלטת-מרחוק (LRCWS)  מודולרית הנפרסת במהירות ומספקת יכולת "One Shot - One Hit"  תוך שליטה על ידי מפעיל ממרחק בטוח. במשקל של כ-15 ק"ג,  ה-SMASH Hopper  אידיאלי לפריסה על רכבים ופלטפורמות מאוישות ובלתי מאוישות קלות-משקל, עם מגוון רחב של יישומים. המערכת המציעה יכולת יום ולילה עם סריקה אוטומטית וגילוי יעד ,הינה אידיאלית לתרחישים של משימות מרובות, כולל הגנה על כוחות, אבטחת גבולות, אנטי-רחפנים, מארב מרחוק ופעולות אחרות בעלות פרופיל נמוך בסביבות עירוניות מורכבות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית